Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Formula uspešne prodaje B2B

Se ukvarjate s prodajo poslovnim kupcem in bi želeli izboljšati svojo prodajno uspešnost? Ste v prodaji že dalj časa, vendar vas vseeno muči vprašanje, kako do novih kupcev in večje prodaje obstoječim? Ali pa s prodajo šele začenjate in še ugotavljate, kako sploh deluje? Če vas zanima uspešna prodaja B2B, se mi pridružite na delavnici Formula uspešne prodaje B2B.

Že vrabci čivkajo, da se je prodajno okolje spremenilo, da se danes srečujemo z informiranimi kupci, ki velik del nakupnega procesa opravijo samostojno in da prodajni pristopi, ki smo jih uporabljali še pred desetimi leti, ne delujejo več. Po drugi strani pa je prodaja odnos med ljudmi, pri katerem veljajo nekatera pravila, ki že desetletja ostajajo enaka.
 
Če želimo izboljšati prodajno uspešnost, imamo načeloma tri možnosti. Prvič, lahko delamo po starem, sebe in svoje sodelavce slepimo, da je kriza, da kupci ne razumejo odličnosti naših izdelkov in storitev, da imamo previsoke cene in podobno ter upamo, da se nam bo nekoč že odprlo. Drugič, lahko prebiramo brezplačne brošure in nasvete ter v njih iščemo formulo svojega uspeha. Ali pa se udeležimo delavnice, na kateri vse potrebno za uspešno prodajo B2B obdelamo v enem dnevu in nato takoj uporabimo v praksi.

In kaj boste na njej izvedeli?

  • Kako oblikujemo svoje prodajno sporočilo, da mu bodo poslovni kupci z zanimanjem posvetili pozornost?
  • Kako izberemo pravo tržno nišo za prodajo svojih izdelkov in storitev?
  • Kako določimo in poiščemo ciljne kupce kot osebe, ki odločajo o naši ponudbi?
  • Kako s ciljnimi kupci vzpostavimo stik in ugotovimo, ali so naše prodajne priložnosti?
  • Kako vzdržujemo stik s ciljnimi kupci, ki jih naša ponudba ne zanima, kar je običajno večina?
  • Kdaj in kako se dogovorimo za prodajni sestanek, da ne zapravljamo časa z ljudmi, ki ne bodo kupili?
  • Kako začnemo prodajni sestanek, da prodajne priložnosti ne pokvarimo že na začetku?
  • Kako pridobimo zaupanje kupca in ponudimo pravo rešitev za pravo ceno?
  • Kako učinkovito končamo vsak prodajni sestanek?
  • Kako uspešno zaključujemo svoje prodajne priložnosti?
  • Kako skrbimo za stike s kupci, dokler niso pripravljeni na nakup?
  • Kako gradimo dolgoročne odnose s poslovnimi kupci, da pri nas kupujejo vedno znova?
  • In mnogo drobnih skrivnosti uspešne prodaje B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Izvedba delavnice vključuje:

  • predavanje in praktične vaje,
  • pisno gradivo v obliki skripte,
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
  • najem prostora in potrebne tehnične opreme v Poslovnem konferenčnem centru GZS (opcija),
  • pogostitev s pijačo in prigrizkom (opcija),
  • brezplačno parkiranje v garažni hiši GZS (opcija),
  • svetovanje po elektronski pošti še 15 dni po delavnici.

Za več informacij mi po želji pišite na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...