Pojdi na glavno vsebino

Kaj pomeni prodajni pristop HOPE in zakaj v večini primerov ne deluje?

Če odmislimo trenutne razmere zaradi koronavirusa, lahko podjetja poenostavljeno razdelimo v dve skupini.  

Prva, kjer kljub občasnim motnjam brez posebnih težav dosegajo cilje in pogosto tudi povečujejo prodajo.  

In druga, kjer se vsak dan znova sprašujejo, kje in kako bi pridobili prodajne priložnosti in kupce. 

Predvsem za slednje je pogosto značilna prodaja, ki jo tuji avtorji označujejo z besedo HOPE.

Ta, kot vemo, v angleščini pomeni upanje.  

Govorimo torej o dejavnostih, pri katerih upamo, da bodo kupci: 

  • vedeli, kako jim lahko pomagamo in nam pošiljali svoja povpraševanja,
  • obiskovali naše spletne strani in se zanimali za sodelovanje,
  • prebirali naše objave in se odzivali v skladu z našimi pričakovanji,
  • spremljali predstavitve naših izdelkov in storitev ter v njih prepoznali rešitve za svoje potrebe in tako naprej.

Vendar, kot rečeno, takšen način prodaje, ki temelji predvsem na upanju, že od nekdaj in v večini primerov ne deluje.

Če želimo pridobivati prodajne priložnosti in kupce, potrebujemo premišljene, načrtne in stalne marketinške ali vsaj prodajne dejavnosti.

Odvisne so različnih značilnosti predvsem ciljnih kupcev, zato ni preproste in splošne rešitve, ki je učinkovita vedno in povsod.

Vendar pa poznamo pravila in praktične izkušnje, ki nam pomagajo pri odločitvah, s kakšnimi pristopi in kako bomo dosegli najboljše prodajne rezultate.

Kajti tudi preizkušeni učinkoviti načini ne delujejo, če jih uporabljamo napačno.

Če vas zanima petnajst takšnih pristopov, s katerimi pridobivamo prodajne priložnosti in kupce na domačem in tujih trgih ter kako jih uvedemo v prakso, se nam pridružite na webinarju z naslovom »15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju«, ki bo v četrtek, 27.8.2020, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo govorili o metodah, ki sem jih v zadnjih treh desetletjih uporabljal pri svojem delu in sodelovanju s poslovnimi partnerji, kdaj in kako jih smiselno uporabljati ter o njihovih prednostih in slabostih.

Eno od pravil, o katerih bomo govorili, na primer pravi, da jih moramo za uspešno prodajo hkrati uporabljati tri do pet, med katerimi je vsaj en pristop aktiven.

Vse preostale informacije in možnost prijave pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...