Pojdi na glavno vsebino

Kako dosežemo, da najmanj 80 odstotkom poslovnih kupcev prodajamo po višjih cenah?

Gre za dokaj preprost pristop, ki pa ga pri prodaji B2B uporablja zelo malo podjetij.

Nekateri udeleženci prodajnih izobraževanj so celo trdili, da na njihovem področju ni izvedljiv, vendar smo se skupaj v vseh primerih prepričali nasprotno.

Uporabljati smo ga začeli pred približno dvajsetimi leti, ko sem vodil prodajo v enem od podjetij, kjer sem bil zaposlen.

Težava je namreč bila, da so bili kupci zainteresirani za nakupe, vendar so se stalno pritoževali nad (pre)visokimi cenami in nas stiskali s popusti.

To je povzročalo slabo voljo tudi v našem podjetju, saj so bili sodelavci prepričani, da z njimi sodelujemo po prenizkih cenah in da nas izkoriščajo.

Zadevo smo rešili z omenjenim pristopom, s katerim smo občasno dosegli nadpovprečno visoke cene, ki jih niti nismo pričakovali.

Kasneje sem ga uporabljal še na več področjih in bil nekajkrat prijetno presenečen nad rezultati.

In zakaj dejansko deluje?

Ker gre za naravno zakonitost na vseh področij človekoveča odločanja, vključno s prodajo B2B, čeprav se vedno najdejo izjeme, ki kupujejo pri najcenejših ponudnikih in po najnižjih cenah.

Če vas zanima, kako dosežemo, da najmanj 80 odstotkom poslovnih kupcev prodajamo po višjih cenah kot običajno, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v petek, 28.7.2023, od 9. do 11.ure, v okolju Zoom.

Kajti že samo omenjeni pristop, ki ga skoraj zagotovo ne uporabljate, vendar ga boste lahko takoj, je vreden vloženega časa in denarja.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, lahko usposabljanje izvedemo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se pri cenah srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...