Pojdi na glavno vsebino

Kako lažje in hitreje pridobivamo povpraševanja za uspešno prodajo B2B?

Prodaja B2B se začne s povpraševanji kupcev, na podlagi katerih stečejo prodajni procesi in po možnosti prejmemo njihova naročila.  

Pridobivamo jih lahko pri obstoječih in novih ciljnih kupcih ter s pristopi, ki jih delimo na aktivne in pasivne.

To so osnovni pojmi, pri katerih se današnja tema prav tako šele začne.

Vsako povpraševanje še ni prodajna priložnost in če tega ne ločimo, imamo lahko veliko prodajnih stikov, sestankov in izdanih ponudb, vendar premalo ali skoraj nič naročil.

Za uspešno prodajo B2B se moramo pogovarjati s sogovorniki, ki odločajo o nakupih na našem področju, ali imajo pri tem odločilen vpliv, zato je pomembno, da jih znamo poiskati.

Pogosto vprašanje je, kako preverimo njihov interes za naše izdelke in storitve ter se obenem izognemo takojšnim odgovorom, da jih ne zanimajo.

Poleg tega pa je tudi pomembno, kako ravnamo s kupci, ki na našem področju nimajo potreb, da nas vključijo v svoje nakupe, če jih zanimajo kdaj kasneje.

Zato pri povpraševanjih ne gre zgolj za vprašanje, če naj uporabimo telefonski klic, elektronsko sporočilo, Linkedin, ali kaj četrtega, temveč moramo vedeti še malo  več.

Če torej želite lažje in hitreje ter z manj stresa in zavrnitev pridobivati povpraševanja obstoječih in novih kupcev za uspešno prodajo B2B, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 28.3.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo brez odvečne teorije in praktično uporabno obravnavali naslednje vsebine:

  • 7 ključnih pogojev, ki morajo biti izpolnjeni za uspešno prodajo B2B
  • 15 načinov za pridobivanje povpraševanj pri obstoječih in novih kupcih
  • Kako se pri tem izognemo odgovorom kupcev, da jih naši izdelki in storitve ne zanimajo?
  • Kako klasificiramo prodajne stike in prepoznamo prodajne priložnosti?
  • Kako sistematično pridobimo povpraševanja v petih korakih?
  • Kako ravnamo s kupci, ki jih naši izdelki in storitve ne zanimajo, da nas vključijo v nakupe, če ali ko jih rabijo?
  • In še več koristnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Izobraževanje je namenjeno direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip ter vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Število mest sicer ni omejeno, vendar se izplača odločiti čim prej, saj za zgodnje prijave in plačila do petka, 8.3.2024, velja 20% popust.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema zanimiva za več sodelavcev, ki morajo poznati pristope za pridobivanje povpraševanj pri prodaji B2B, lahko usposabljanje izvedemo interno, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...