Pojdi na glavno vsebino

Kako ocenimo in izkoristimo potencial svojih obstoječih kupcev pri prodaji B2B?

V večini podjetij imamo manj ali več neizkoriščenih priložnosti za prodajo svojim poslovnim kupcem in sicer iz treh razlogov.

Prvič, ker jih ne opazimo ali ne prepoznamo kot zaradi drevesa včasih ne vidimo gozda. 

Drugič, ker se običajno večino časa ukvarjamo s pridobivanjem novih kupcev in jih nekoliko zanemarjamo.  

In tretjič, ker priložnosti morda celo vidimo, vendar jih ne znamo izkoristiti.

Govorimo torej o prodajnem potencialu svojih obstoječih kupcev kot možnostih za njihova enkratna ali trajna naročila.  

Vendar ne gre samo za to, da bi lahko lažje in hitreje prodali več.  

Če poslovni kupci imajo potrebe po izdelkih in storitvah ter nas iz kakršnega koli vzroka ne vključijo v nakupe, se o rešitvah morda pogovarjajo z drugimi ponudniki. 

Zato je prodajni potencial predstavlja tveganje, da se naši kupci dogovorijo za sodelovanje s konkurenti, česar si zagotovo ne želimo. 

Pri ocenah in izkoriščanju prodajnega potenciala svojih kupcev si lahko pomagamo z dokaj preprostimi pristopi, ki bi jih morali poznati v vsakem podjetju, ker smo od njih najbolj odvisni. 

Če vas torej zanima, kako to dosežemo, se nam pridružite na webinarju, kjer bomo govorili, kako obdržimo obstoječe in pridobimo nove kupce pri prodaji B2B v letu 2022, ki bo v sredo, 15.12.2021, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.  

Glede prodajnega potenciala naših obstoječih kupcev bomo odgovorili na naslednja ključna vprašanja: 

  • Kako ocenimo prodajni potencial svojih kupcev?
  • Kakšna je razlika med povečanjem in širjenjem prodaje?
  • Kako odkrivamo in izkoriščamo prodajni potencial pri svojih kupcih?

Vse informacije in možnost prijave pa so na voljo tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...