Pojdi na glavno vsebino

Kako povišamo cene pri obstoječih poslovnih kupcih in ostanemo v dobrih odnosih

Dejstvo je, da večina ponudnikov pretežni del svojih prihodkov, kar pomeni 80 odstotkov in več, ustvarimo z obstoječimi poslovnimi kupci.

To ima dobro in slabo plat.

Dobra je, da imamo zagotovljen posel, slaba pa, da z mnogimi leta sodelujemo po nespremenjenih cenah.

Čeprav se morda zdi, da je prav pri obstoječih kupcih, s katerimi se poznamo in smo v dobrih odnosih, povišanje cen najbolj preprosto, v praksi ni čisto tako.

Podražitev katerih koli izdelkov in storitev za kupce pomeni višje stroške, za kar morajo naši sogovorniki običajno pridobiti odobritve vodilnih, česar se eni in drugi seveda otepajo.

Pogosto se celo dogaja, da ravno zaradi tega začnejo preverjati cene pri drugih ponudnikih, kar predstavlja tveganje za trenutne cene in naše sodelovanje nasploh.

Vendar se stroški ponudnikov prav tako povečujejo in jih z obstoječimi cenami morda niti več ne pokrijemo.

V takšnem precepu smo bili večkrat v podjetjih, kjer sem vodil prodajo, zato smo preizkušali in odkrili različne načine, kako lahko povišamo cene pri obstoječih kupcih in z njimi ohranimo dobre odnose.

Če vas zanima pet pristopov, ki jih večina ne uporablja, in še več praktičnih nasvetov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v petek, 28.7.2023, od 9. do 11.ure, v okolju Zoom.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, lahko usposabljanje izvedemo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se pri cenah srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...