Pojdi na glavno vsebino

Kako v prodajo B2B uvedemo izobraževalno trženje?

Številni udeleženci izobraževanj v preteklih letih so dejali, da bodo v prodajo B2B uvedli izobraževalno trženje, ki je nekako najbližje pojmoma Content in Inbound Marketing. Vendar nisem opazil, da bi kdo to zares in resno naredil. Po čemer sklepam, da očitno ni povsem preprosto. Zato je novembrska prodajna delavnica namenjena izobraževalnemu trženju.

Najprej, kaj to ni. 

Izobraževalno trženje ni – posebej vsakodnevno – pošiljanje reklam, oglasov, prodajnih akcij, obvestil o popustih, odprodajah zalog ter drugo reklamiranje izdelkov in storitev. Čeprav takšne informacije koga morda zanimajo. Prav tako to niso novice o izletih, piknikih, udeležbah na sejmih, dobrodelnih akcijah, novoletnem obdarovanju otrok zaposlenih in podobno o dogajanju v podjetjih. 

Izobraževalno trženje so koristne in uporabne vsebine, s katerimi svoje kupce redno informiramo o možnih rešitvah za njihove potrebe, težave ali doseganje ciljev, ki jih zagotavljajo naši izdelki in storitve. Seveda z namenom, da pridobimo nove prodajne priložnosti in kupce. 

Za uspešno prodajo B2B je pomembno iz najmanj petih razlogov. 

Izobraževanje. S koristnimi vsebinami pomagamo svojim kupcem bolje razumeti rešitve za njihove potrebe, ki jih omogočajo naši izdelki in storitve. 

Obveščanje. Prav tako jih informiramo o različnih novostih, trendih, dobrih praksah in drugih vsebinah, ki jim lahko pomagajo pri njihovem delu. 

Prepoznavnost. Z rednimi izobraževalnimi prispevki pri kupcih utrjujemo svojo prepoznavnost. 

Zaupanje. S strokovnimi vsebinami si pri kupcih ustvarjamo ugled in krepimo njihovo zaupanje. 

Stik. Z rednim posredovanjem izobraževalnih vsebin s kupci ohranjamo stik, da se nas spomnijo in nas poiščejo, ko naše izdelke in storitve potrebujejo. 

Če vas zanima, kako izobraževalno trženje uvedemo v prodajo B2B, lahko to izveste na delavnici, na kateri obravnavamo naslednje teme:

  • Kaj poslovne kupce najbolj zanima in zakaj
  • V čem se razlikuje izobraževalno trženje in kako deluje
  • Komu so izobraževalne vsebine namenjene
  • Kako izdelamo svoj marketinški koledar
  • 5 ključnih elementov izobraževalnega trženja
  • 20 idej za izbiro izobraževalnih vsebin
  • 7 pravil za pripravo učinkovitih izobraževalnih prispevkov
  • Različni načini za posredovanje izobraževalnih vsebin kupcem
  • Kako v prodajo B2B uvedemo izobraževalno trženje po e-pošti
  • Kaj moramo vedeti pri izvajanju izobraževalnega trženja po e-pošti
  • In še veliko drugih uporabnih nasvetov o izobraževalnem trženju, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje

Vse to brez odvečne teorije, saj delavnica temelji na lastnih izkušnjah pri uvajanju in uporabi izobraževalnega trženja v štirih podjetjih v preteklih več kot petnajstih letih. 

Namenjena je vsem, ki želite v prodajo B2B uvesti učinkovito izobraževalno trženje, s katerim boste pridobivali nove prodajne priložnosti in kupce. 

PS: Če navedena vsebina morda zanima vaše sodelavce, prijatelje ali poslovne partnerje, pa to sporočilo lahko posredujete tudi njim.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...