Pojdi na glavno vsebino

NOVO: PROPRO – Prva spletna revija za profesionalno prodajo

Kot vemo, v Sloveniji ni medija s prodajnimi vsebinami. To pomeni, da nimamo vira informacij za izobraževanje, seznanjanje z dobrimi praksami, izmenjavo izkušenj in nasploh vodiča, ki bi nam pomagal pri uspešnosti prodaje. Kar je glede na število ljudi, ki se z njo ukvarjamo, vsaj nenavadno.

Vendar ta ugotovitev od ponedeljka ne velja več, saj je na voljo prva slovenska spletna revija za profesionalno prodajo z imenom PROPRO.

Zakaj bi vas zanimala?

Prvič. Dejstvo je, da je domače gospodarstvo trenutno uspešno in imajo v številnih podjetjih celo več naročil, kot jih lahko izvedejo. Vendar v pogovorih z vodilnimi in zaposlenimi v prodaji, na prodajnih izobraževanjih in svetovanjih ter s spremljanjem spletnih objav opažam, da imamo na tem področju še veliko možnosti za izboljšave.

Drugič. Marsikdo bo najprej pomislil, da česa takega niti ne potrebujemo, saj je na voljo dovolj brezplačnih vsebin. To drži, vendar z manjšim popravkom. Brezplačne informacije niso namenjene, da nam pomagajo. Temveč, da pri nas vzbudijo potrebo po nakupu takšnih ali drugačnih marketinških izdelkov in storitev. Kako in zakaj bom podrobneje razložil v enem od naslednjih prispevkov.

Tretjič. Kot prav tako vemo, se večina avtorjev ukvarja predvsem z marketingom na sto in en način. Vendar za uspešno prodajo to ni dovolj. Zato v reviji PROPRO obravnavamo pet ključnih področij: trženje, prodajo, vodenje, kadre in izobraževanje ter prodajna orodja. Če bomo ugotovili, da tudi to ni dovolj, bomo dodali še kakšno več.

Četrtič. Naše ključno vodilo so uporabne vsebine, ki lahko takoj pomagajo pri vašem delu. Brez skrivalnic in napeljevanju k nakupu nečesa drugega. Zato bomo k sodelovanju povabili tudi priznane domače in tuje strokovnjake, ki bodo posamezna vprašanja predstavili s svojimi izkušnjami in pogledi.

In petič. Ker so obravnavane teme izbrane in obdelane na podlagi dolgoletne prodajne prakse. To pomeni, da jih ne pripravljajo prodajno neizkušeni novinarji in niso prevodi tujih člankov. Zato naših vsebin ne boste našli nikjer drugje in zbrane na enem mestu.

Kako vam lahko pomaga?

Trudili se bomo, da boste s pomočjo naših prispevkov:

  • bolje razumeli svoje kupce, kar je temelj za uspešno trženje in prodajo,
  • lažje in hitreje našli prodajne priložnosti in kupce,
  • prepričljivo pridobili zaupanje kupcev,
  • imeli s kupci dolgoročne odnose in bodo pri vas kupovali vedno znova,
  • vsak dan motivirani za prodajo, ki vam bo predstavljala izziv,
  • pri vodenju ali prodaji učinkovito upravljali svoj čas,
  • imeli sposobne prodajne sodelavce, na katere se lahko vedno zanesete,
  • odpravili nelagodje in stres pri doseganju prodajnih rezultatov,
  • stalno izpopolnjevali svoje veščine pri prodaji ali vodenju,
  • v vseh pogledih napredovali pri uspešnosti prodaje.

Čeprav najbrž ni treba posebej razlagati, naj vseeno omenim, da je naročnina namenjena podjetjem in ne, da jo plačujemo iz svojega žepa, kot pač za vse poslovne publikacije, ki nam pomagajo pri našem delu.

In kaj lahko preberete že takoj?

Trenutno je objavljenih 21 prispevkov, ki vam lahko pomagajo zaslužiti ali prihraniti kar nekaj denarja. Kako? Tako, da s pomočjo praktičnih nasvetov sprejmete boljše, ali se izognete slabim poslovnim odločitvam. In da tokrat ne bomo predolgi, omenjam samo polovico.

Beseda urednika: Kaj je v resnici profesionalna prodaja

Če pričakujete vsebine, ki temeljijo na znanstvenih raziskavah, analizah in sklepih, potem niste na pravem naslovu. Ukvarjamo se namreč z aktualnimi vprašanji in praktičnimi odgovori, ki vam lahko takoj pomagajo pri uspešnosti prodaje.

Test: Preverite svoje prodajne sposobnosti

Če želimo izboljšati prodajne veščine, moramo najprej odkriti svoje slabosti. S pomočjo testa, ki vsebuje 28 trditev o trženju in prodaji lahko to ocenite v nekaj minutah.

Ali in kako delujejo točke zvestobe v prodaji B2B?

Vsi poznamo točke zvestobe pri prodaji potrošnikom (B2C). Zato nas zagotovo zanima, ali in kako delujejo tudi na področju prodaje poslovnim kupcem (B2B). Predstavljamo izkušnjo uspešnega slovenskega podjetja, ki točke zvestobe uporablja že več let.

Kaj moramo vedeti o SEO, da ne zapravljamo denarja?

Izkušnja, kako so nam letos spomladi skušali prodati optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike (SEO) v vrednosti 25 tisoč evrov. In kaj moramo vedeti, da se nam kaj takega zares ne zgodi.

Projekt Oxygen: Kako postanemo odličen vodja?

Gre za raziskovalni projekt korporacije Google, ki poteka že deset let. Z njim so ugotovili, kakšne so veščine odličnih vodij in kako delujejo v praksi ter nekaj pogostih napak pri vodenju.

13 preizkušenih nasvetov za uspešna prodajna pogajanja 

Čeprav je o poslovnih in drugih pogajanjih napisanih kar nekaj knjig, tokrat predstavljam 13 nasvetov iz svojih praktičnih izkušenj. Kajti prodajna pogajanja so ključna za uspešnost posla, naš ugled in dolgoročno sodelovanje s kupci. 

Kako nam CRM pomaga pri uspešni prodaji?

V mnogih podjetjih CRM (še vedno) nimajo ali ga uporabljajo zgolj kot zbirko podatkov o kupcih. Zakaj je pomemben, kako vse nam lahko pomaga ter kako vpliva na zadovoljstvo kupcev in naše dolgoročno sodelovanje?

Zakaj je uspešna prodaja odvisna od vseh zaposlenih?

V večini podjetij prodaja ni odvisna samo od prodajnega področja, temveč od vseh zaposlenih, ki so v stikih s kupci ali sodelujejo pri izvedbi njihovih naročil. Kdo in zakaj je odgovoren, da to razumejo in upoštevajo vsi naši sodelavci?

10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo

Čeprav večina avtorjev prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom obravnava enako, to ne drži. Področji se namreč razlikujeta v najmanj desetih pomembnih dejavnikih, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo.

Linkedin: Izguba časa ali neizkoriščena prodajna priložnost?

Marsikdo je že obupal nad uporabnostjo Linkedina za iskanje prodajnih priložnosti in kupcev. Zato navajamo štiri preproste načine, kako ga lahko uporabimo pri trženju in prodaji B2B.

Za konec naj le še povem, da je zanimivih vprašanj še ogromno, obravnavali pa jih bomo z najmanj tremi prispevki tedensko, ki bodo objavljeni ob ponedeljkih, sredah in petkih.

Seveda pa smo vedno veseli tudi predlogov, katere vsebine vas najbolj zanimajo.

Vabljeni, da se nam pridružite.

PS: Če vam je prvi slovenski medij za profesionalno prodajo všeč, pošljite to sporočilo tudi sodelavcem, prijateljem in poslovnim partnerjem, ki jim uporabni nasveti lahko pomagajo pri uspešni prodaji in v poslu nasploh.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...