Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Zlata pravila za uspešna pogajanja z novimi in obstoječimi kupci pri prodaji B2B

Pogajanja s kupci pri prodaji B2B so dosti več kot samo dogovori o popustih in končnih cenah.
 
Namenjena so uskladitvi različnih vprašanj za izvedbo pogodb in naročil, od katerih je odvisna uspešnost poslov in obojestransko zadovoljstvo pri sodelovanju s kupci nasploh.
 
Kajti, če imamo občutek, da nas kupci izkoriščajo, so temu primerni tudi odnosi, za kar pa smo večinoma krivi sami.

V našem poslovnem okolju nismo znani kot posebej uspešni pogajalci, kar je zagotovo eden od glavnih razlogov, da večina ponudnikov pogajanj ne mara.
 
Ključna razloga sta dva.
 
Prvi je napačna predstava ali razumevanje, zakaj se kupci sploh pogajajo.
 
Drugi razlog pa so sposobnosti, saj imajo prodajna pogajanja svoje značilnosti in pravila.
 
O pogajanjih je napisanih precej člankov in knjige, vendar v njih nisem našel posebej uporabnih nasvetov. Večinoma se celo zdi, da se avtorji z njimi sploh niso ukvarjali v praksi, ali jih poznajo zgolj na ožjem področju.

Zato bom prvič predstavil svoje izkušnje o pogajanjih, s katerimi se pri prodaji B2B ukvarjam že več kot trideset let.

Vključno z lekcijami, ki smo se jih naučili pri dogovorih z najbolj znanimi podjetji, negospodarskimi organizacijami in tudi z davčnim inšpektorjem.

Če vas torej zanimajo ključna pravila in uporabni nasveti za uspešna pogajanja z novimi in obstoječimi kupci pri prodaji B2B, se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 25.5.2023, od 9. do 11. ure, v okolju Zoom.

Izvedeli boste:

  • Zakaj se poslovni kupci sploh pogajajo?
  • Zakaj so pogajanja s kupci danes težja kot so bila v preteklosti?
  • Katere so štiri najbolj pogoste vrste pogajanj pri prodaji B2B?
  • Kaj moramo vedeti o štirih fazah prodajnih pogajanj?
  • 15 splošnih in cenovnih pravil za uspešna pogajanja
  • 10 pogajalskih taktik kupcev in kako se nanje odzovemo
  • Kaj moramo upoštevati pri sklepanju pogodb?
  • Katere so najbolj pogoste napake pri prodajnih pogajanjih in kako se jim izognemo?
  • Praktične nasvete in preko 20 resničnih primerov, ki jih ne pozna nihče drug.

Usposabljanje je namenjeno vodilnim in vsem, ki se pogajate s kupci pri prodaji B2B, ali pri tem sodelujete.
 
In še nekaj, kar običajno niti ne pomislimo.
 
Z enim samim koristnim nasvetom, ki ga boste izvedeli na webinarju, lahko prihranimo tisoče, deset ali sto tisoče evrov, ki jih sicer bolj ali manj pogosto zapravimo pri nespretnih prodajnih pogajanjih.
 
Kar je zagotovo vredno dve uri spremljanja in nekaj malega denarja.

Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.

Čeprav število udeležencev ni omejeno, se izplača odločiti čim prej, saj samo do petka, 12.5., velja 20% popust za zgodnje prijave.
 
Če je tema zanimiva za več udeležencev in specifična vprašanja, pa lahko usposabljanje izvedemo tudi interno, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...