Pojdi na glavno vsebino

[Webinar] Odkrijte 25 preizkušenih načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah

To je namreč daleč najbolj pogosto vprašanje pri prodajnih svetovanjih in izobraževanjih.

Kako dosežemo, da nas kupci stalno ne stiskajo s cenami in da večinoma ne prodajamo po (pre)nizkih cenah?

Čarobne formule, ki bi delovala v vsakem primeru, sicer ni, vendar poznamo več kot dvajset načinov, kako poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve uspešno prodajmo po višjih cenah.

Kako vem?

Svojo kariero na področju prodaje B2B sem začel pred več kot tridesetimi leti in v vseh podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo bili v višjem cenovnem razredu, ali najdražji ponudnik.

Zato sem se moral že zgodaj naučiti prodaje po višjih cenah.

In kako ugotovimo, da imamo v podjetju težavo z razumevanjem pomena in vpliva cen na uspešnost prodaje?

Prvi znak je mnenje sodelavcev, da so naši izdelki in storitve predragi. To opazimo, kadar se pritožujejo, da po naših cenah ne morejo uspešno prodajati.

Druga značilnost pa je prepričanje, da se kupci ne odločijo za našo ponudbo zaradi previsoke cene. Zakaj?

Kupci, ki z nami želijo sodelovati, se o ceni lahko pogajajo, kajne. Zato je previsoka cena samo izgovor, da jim ni treba razlagati pravih razlogov za izbiro drugih ponudnikov.

Kot rečeno, je načinov za prodajo B2B po višjih cenah dokaj veliko.

Nekateri so povezani z našim prodajnim pristopom, drugi s preprostimi prodajnimi tehnikami in tretji s pogajanji, kar vse ima svoja psihološka ozadja, zakaj se kupci odločijo za višjo ceno.

Če vas zanimajo praktični nasveti, kako svoje je izdelke, storitve in rešitve poslovnim kupcem uspešno prodajamo po višjih cenah, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 preizkušenih načinov za uspešno prodajo B2B po višjih cenah«, ki bo v petek, 28.7.2023, od 9. do 11.ure, v okolju Zoom.

Izvedeli boste:

  • 7 ključnih dejavnikov, ki pri prodaji B2B vplivajo na cene
  • 5 pogostih razlogov, zaradi katerih prodajamo po nižjih cenah
  • Kdaj in zakaj se kupci odločajo za (naj)cenejše ponudnike?
  • Komu najlažje prodajamo po višjih cenah?
  • Kako pri kupcih spremenimo predstave o sprejemljivih cenah in so za nakupe pripravljeni plačati več?
  • Kako dosežemo višje cene pri končnih dogovorih o ponudbah?
  • 25 preizkušenih načinov za prodajo po višjih cenah
  • Kako ravnamo, kadar nismo izbrani ponudnik zaradi previsoke cene?
  • In še več uporabnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker gre za lastne izkušnje.

Webinar je namenjen direktorjem podjetij, direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate in vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjajo samostojno.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Število mest sicer ni omejeno, vendar za zgodnje prijave in plačila do petka, 14.7.2023, velja 20% popust.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, pa lahko usposabljanje izvedemo tudi interno in prilagojeno dejavnosti vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...