Pojdi na glavno vsebino

Seminar: 25 TOP nasvetov za uspešno trženje in prodajo B2B

Pri trženju in prodaji poslovnim kupcem je včasih dovolj, da samo nekoliko spremenimo svoj pristop in dosežemo bistveno boljše rezultate. To niso triki, s katerimi pretentamo kupce, temveč preizkušeni nasveti, ki jih lahko uporabimo ne glede na izdelke in storitve, ki jih prodajamo. Kajti, prodaja B2B ima svoja pravila in je v veliki meri psihologija, zato je škoda, da tega ne uporabimo v svojo korist.

Naj za lažjo predstavo ponazorim s primerom.

Eden od najbolj učinkovitih načinov za prodajo informacijskih rešitev so predstavitve, na katerih udeležencem prikažemo delovanje programske opreme. V bivšem podjetju smo na začetku vabila pošiljali na približno dva tisoč naslovov svojih ciljnih kupcev iz različnih dejavnosti. Posamezno predstavitev je sicer obiskalo dvajset do trideset ljudi, vendar se kasneje nikjer niso odločili za nakup.

Ko smo to ugotovili, smo pristop nekoliko spremenili. Namesto splošnih predstavitev smo pripravili prilagojene za posamezne dejavnosti. Posebej recimo za proizvodna, trgovinska in turistična podjetja, bolnice, zdravstvene domove, šole, domove za upokojence in podobno. Tako smo dosegli bistveno boljše rezultate, saj so se za nakup odločili v približno dvajset odstotkih podjetij in organizacij, iz katerih so prišli na predstavitve.

S prodajnimi izobraževanji se ukvarjam od leta 2013, ko je izšel priročnik Uživajmo v prodaji. In na vsakem je vedno prvo vprašanje udeležencem, kaj je njihov največji izziv pri prodaji in kaj si najbolj želijo izvedeti. Iz tega je nastal seznam vprašanj in odgovorov, iz katerega sem izbral petindvajset najbolj zanimivih.

Če vas zanima, kako lahko z manjšimi in premišljenimi spremembami izboljšamo svojo prodajno uspešnost, lahko to izveste na seminarju z naslovom »25 TOP nasvetov za uspešno trženje in prodajo B2B«.

Na njem obravnavamo vprašanja, kot so:

  • Kako deluje psihologija prodaje B2B?
  • Zakaj moramo danes s kupci ravnati drugače kot pred dvajsetimi leti?
  • Kako izbiramo kupce, ki bodo pripravljeni kupiti naše izdelke in storitve?
  • Kateri način za pridobivanje kupcev je najbolj učinkovit?
  • Zakaj ni bistveno, kdo se udeleži naših predstavitvenih dogodkov in kako prodajamo kupcem, ki tja ne pridejo?
  • Kako na kupce naredimo najboljši prvi vtis?
  • Kako pridobimo zaupanje kupcev?
  • Kako ugotovimo, kaj je kupec pripravljen kupiti in za koliko denarja?
  • Kako učinkovito spremljamo izdane ponudbe (t.i. Sales Follow-Up)?
  • Kako uspešno zaključimo prodajo (t.i. Closing)?
  • Kako prodajamo po višjih cenah od drugih ponudnikov?
  • Kako preprečimo, da nam kupcev ne prevzame konkurenca?
  • Kako lahko pri prodaji B2B učinkovito uporabimo Linkedin?
  • In seveda še precej več.
  • Plus koristni nasveti in praktične izkušnje za uspešno trženje in prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Izobraževalni dogodek je namenjen vsem, ki ste naveličani prodaje z zniževanjem cen in verjamete, da lahko s pomočjo praktičnih nasvetov prodate več.

Za več informacij mi po želji pišite tukaj.

In še nekaj.

V skoraj tridesetih letih dela v prodaji B2B sem se tudi sam udeležil številnih delavnic in seminarjev. Med drugim Briana Tracya, Toma Schreiterja, Andya Boundsa in različnih domačih avtorjev. In če sem izvedel samo dva ali tri koristne nasvete, ki sem jih lahko nato uporabil v praksi, sta se mi vloženi čas in denar večkratno povrnilla.

PS: Če poznate prijatelja, sodelavca ali poslovnega partnerja, ki bi ga tema seminarja morda zanimala, lahko to vsebino seveda posredujete tudi njemu.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...