Pojdi na glavno vsebino

Seminar: Ciljno vodenje in nagrajevanje v prodaji B2B

Bližata se konec tekočega in začetek novega leta, ko bomo potegnili črto pod rezultati ter znova začrtali cilje. In med najbolj pomembnimi so zagotovo cilji na prodajnem področju, za katere smo odgovorni direktorji in vodje prodaje. Doseganje ciljev je v veliki meri odvisno od načina, kako jih prenesemo na svoje sodelavce in skrbimo, da jih izpolnijo, čemur je namenjeno t.i. ciljno vodenje. 

Začetek leta je pomemben iz več razlogov. 

Prvi je postavljanje ciljev in izbira načinov, kako jih bomo dosegli. Drugi so razgovori s sodelavci, na katerih se pogovorimo o preteklih dosežkih in pričakovanjih v prihodnosti. In kot tretji razlog je začetek leta zelo primeren čas za uvajanje sprememb, s katerimi želimo izboljšati uspešnost prodaje. 

Vse to so naloge in odgovornosti vodilnih v prodaji, ki jih nihče ne bo naredil namesto nas. 

Če vas zanima, kako omenjene pomembne dejavnike vodenja prodaje načrtujemo in izvedemo v praksi, o njih govorimo na seminarju z naslovom »Ciljno vodenje in nagrajevanje v prodaji B2B«.

1. Kaj moramo vedeti o vodenju prodaje B2B

  • Sedem pomembnih vrednot vodenja prodaje.
  • Deset ključnih nalog vodje prodaje.
  • Kako izbiramo sodelavce za prodajo B2B in kje jih lahko najdemo?

2. Ciljno vodenje prodaje B2B

  • Model ciljnega vodenja za uspešno prodajo B2B.
  • Kako izvedemo učinkovite (letne) razgovore s sodelavci?
  • Kako v prodaji načrtujemo in uvajamo spremembe?

3. Dnevno vodenje prodaje B2B

  • Organizacija časa in določanje prednostnih nalog pri vodenju prodaje.
  • Kako dodeljujemo naloge in rešujemo težave pri prodaji?
  • Kako komuniciramo s sodelavci za uspešno prodajo B2B?

4. Nagrajevanje za uspešno prodajo B2B

  • Nagrajevanje kot orodje vodenja prodaje in podjetja nasploh.
  • Zakaj, kaj in kako nagrajevati?
  • 10 modelov nagrajevanja za uspešno prodajo B2B.
  • Pogoste napake pri nagrajevanju in kako se jim izognemo.
  • Kako uvedemo učinkovit sistem nagrajevanja za uspešno prodajo B2B?
  • In mnogo koristnih nasvetov za uspešno vodenje prodaje B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Seminar je namenjen predvsem direktorjem in vodjem prodaje, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih sodelavcev in želite dodatno izpopolniti svoje znanje.  

Podobno delavnico o vodenju in nagrajevanju v prodaji B2B smo izvedli že konec avgusta, tole pa so anonimna mnenja nekaterih udeležencev:

»Uporabno izobraževanje. Dobil nekaj dobrih idej za izboljšanje vodenja v podjetju in doseganje boljših rezultatov.« 

»Zelo informativno izobraževanje. Večinoma ste potrdili, da smo na pravi poti, hkrati pa sem dobila tudi nekaj dobrih idej, kako izboljšati svoje vodenje.« 

»Zelo uporabno. Veliko stvari, ki jih ne upoštevamo pri prodaji in vodenju. Zelo dobro strukturirano.« 

»Uporabne ideje za premislek in uvajanje v prakso.« 

»Uporabne smernice za izboljšanje vodenja, ki jih je potrebno implementirati in preizkusiti.« 

»Zelo dobro opisno razdelan sistem nagrajevanja posameznikov v podjetju, ki nam daje dobre iztočnice in možnosti preizkusa med zaposlenimi. Ocena 10.« »Zame je bil zanimiv predvsem tisti del, ki se nanaša na nagrajevanje zaposlenih. Predavanje je bilo v celoti zanimivo. Priporočam vsem, ki so v prodaji.

 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...