Pojdi na glavno vsebino

Kako pridobimo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo ključne sodelavce?

Ko sem se spomladi pogovarjal z nekaj deset poslovnimi partnerji, je večina dejala, da nimajo težav s prodajo, temveč s kadri.

Številni imajo celo več naročil, kot so jih sposobni izvesti, zato hitijo in zamujajo, kar je seveda slabo za odnose s kupci.

Ker podobno velja za mnoga podjetja in so kadri očitno postali večja težava, kot so bili v preteklosti, jim bo zagotovo potrebno posvetiti več pozornosti.

Ko govorimo o tej temi, se srečujemo z dvema glavnima izzivoma.

Prvi je, kako obdržati ključne sodelavce, ki so za podjetje najbolj pomembni.

Drugi pa, kako najdemo kakovostne kandidate za zaposlitev, s katerimi čim bolj učinkovito nadomestimo odhode ali povečamo svoje zmogljivosti.

Vezano na kadre se v sodobnih podjetjih razvija tudi nova dejavnost, ki se imenuje kadrovski marketing (ang. HR Marketing).

V primerjavi z običajnim internim marketingom je namreč namenjen obema ključnima ciljema, pridobivanju kandidatov za zaposlitev in ohranjanju zvestobe ključnih sodelavcev.

Kadrovsko področje je široko in ga ni mogoče obdelati v nekaj odstavkih, zato bomo nekatera aktualna vprašanja obdelali v prispevkih ta mesec.

Če vas zanimajo praktične izkušnje, kako najdemo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo ključne zaposlene, pa se nam pridružite na webinarju, ki bo v četrtek, 24.8.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom ali MS Teams

Izobraževanje je namenjeno vodilnim, ki ste odgovorni za kadrovske politike, kadrovanje in ravnanje z zaposlenimi ter vse, ki se želite seznaniti s kadrovskim marketingom.

Izvedeli boste:

  • Katere so glavne spremembe in trendi na kadrovskem področju, ki jih moramo poznati?
  • Zakaj nas ključni zaposleni običajno zapustijo, razen zaradi boljše plače?
  • 10 pristopov za ravnanje z zaposlenimi, ki povečuje njihovo zvestobo
  • Kje in kako lahko pridobimo kakovostne kandidate za zaposlitev?
  • Kako učinkovito uvajamo nove sodelavce, da niso zgrešena naložba?
  • Kaj je kadrovski marketing, zakaj je pomemben in kako ga uvedemo v prakso?
  • In še več uporabnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker gre za lastne izkušnje.

S kadrovanjem in ravnanjem z zaposlenimi se namreč ukvarjam že preko trideset let in tudi danes sodelujem s podjetji, ki so aktivni zaposlovalci, zato bi bilo škoda, če svojih izkušenj ne bi delil z vsemi, ki jih zanimajo.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Število udeležencev sicer ni omejeno, vendar se izplača prijaviti čim prej, saj za zgodnje prijave in plačila do petka, 11.8.2023, velja 20% popust.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, lahko temo obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se na kadrovskem področju srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...