Pojdi na glavno vsebino

Test: Preizkusite svoje prodajne veščine za uspešno prodajo B2B

Če niste zadovoljni s prodajnimi rezultati, je velika verjetnost, da morate izboljšati svoje prodajne veščine.

Ampak, kako ugotovimo, da prodajo dovolj dobro obvladamo, temveč so težava naši izdelki in storitve, previsoke cene, nezanimanje kupcev za naše rešitve in podobno?

Če želite v nekaj minutah preizkusiti svoje prodajne veščine, je pred vami preprost test z dvajsetimi trditvami.

Za vsako samo odgovorite, če se z njo strinjate ali ne, saj niso namenjene odkrivanju pravilnih odgovorov, temveč ugotavljanju izkušenj in prepričanj.

  1. Profesionalna prodaja je sposobnost prepričevanja kupcev, da kupijo naše izdelke in storitve.
  2. Najboljše prodajne priložnosti so kupci, ki zbirajo ponudbe.
  3. Poslovni kupci kupujejo, ko pri njih ustvarimo potrebo in jih prepričamo za nakup.
  4. Za uspešno prodajo B2B je pomembno, da smo s kupci prijatelji in se družimo tudi v prostem času.
  5. Najcenejšega ponudnika izberejo kupci, ki ne razumejo kakovosti naših izdelkov in storitev.
  6. Za uspešno prodajo B2B je najpomembnejši dober marketing.
  7. Z marketingom moramo nazorno predstaviti lastnosti in prednosti svojih izdelkov in storitev.
  8. Ključni cilj marketinga pri prodaji B2B je čim več sestankov s kupci.
  9. Kadar prejmemo povpraševanje novega kupca, mu čim prej pošljemo ponudbo, ker je pomembno, da smo odzivni.
  10. Prodajna priložnost je vsak obstoječi in nov kupec, ki ga zanimajo naši izdelki in storitve.
  11. Iskanje kupcev po telefonu v sodobni prodaji ne deluje več.
  12. S kupci, ki jih ob prvem stiku naša ponudba ne zanima, nima smisla izgubljati časa.
  13. Prodajni sestanek najbolje začnemo tako, da podrobno predstavimo svoje podjetje, izdelke in storitve.
  14. Na prodajnih sestankih prepustimo, da jih vodijo kupci, in se jim prilagodimo.
  15. Zaupanje poslovnih kupcev pridobimo z duhovitostjo in zgovornostjo.
  16. Če pri kupcih nismo izbrani ponudnik, je glavni razlog zagotovo previsoka cena.
  17. Kadar se poslovni kupec odloči za drugega ponudnika, ga moramo znati prepričati, da spremeni svojo določitev.
  18. Poslovni kupci nas zapustijo zaradi previsokih cen.
  19. Obstoječi kupci poznajo našo dejavnost in ponudbo, zato jih nima smisla nadlegovati z marketingom.
  20. Vsi naši obstoječi kupci so enako pomembni, zato jim moramo posvečati enako pozornost.

In sedaj rezultati.

Vse navedene trditve so napačne, zato več pozitivnih odgovorov pomeni slabše prodajne veščine.

Če vas zanimajo pravi odgovori in katere so ključne mehke veščine, ki jih moramo obvladati za uspešno prodajo B2B, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 30.11.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjeno je vodilnim, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip, zato želite vedeti, kako ocenjujemo in izboljšujemo njihove prodajne sposobnosti ter vsem, ki želite izboljšati svojo prodajno uspešnost.

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...