Pojdi na glavno vsebino

[Webinar] Kako načrtno povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih in zakaj je to pomembno?

Ali se tudi v vašem podjetju večinoma ukvarjate z iskanjem novih kupcev in morda nehote zanemarjate obstoječe?

To sem namreč počel več kot dvajset let, preden sem ugotovil, da je precejšnja napaka.

Kajti prodaja in odnosi z obstoječimi kupci nasploh so pomembni iz več razlogov.

Prvič, ker smo od njih življenjsko odvisni, saj večina ponudnikov 80 in več odstotkov prihodkov ustvari z obstoječimi kupci.

Drugič, ker je prodaja kupcem, ki nas poznajo in nam zaupajo, bistveno lažja in hitrejša od iskanja novih.

Tretjič, ker imamo pri večini obstoječih kupcev neizkoriščene možnosti, ki jim pravimo prodajni potencial.

Četrtič, ker jih večina ponudnikov dejansko zapostavlja, saj se posvečajo predvsem novim kupcem, zaradi česar nekateri obstoječi postanejo bivši kupci.

In petič, ker se z našimi pomembnejšimi kupci ukvarja tudi konkurenca, ki z njimi prav tako želi sodelovati.

Zato moramo v vsakem podjetju in vsak posameznik, ki se ukvarja s prodajo B2B, načrtno skrbeti za ohranjanje odnosov s svojimi obstoječimi kupci.

Vendar pri sodelovanju z različnimi ponudniki pogosto opažam, da marsikje ne vedo, kako to najlažje in najbolj učinkovito dosežemo v praksi.

Če vas torej zanima, kako povečamo prodajo B2B pri svojih obstoječih kupcih in z njimi ohranjamo dolgoročne odnose, da nas ne zapustijo, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »Kako načrtno povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih«, ki bo v četrtek, 15.2.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Webinar je namenjen direktorjem in vodjem, ki ste odgovorni za prodajne rezultate svojih ekip, in vsem, ki se s prodajo B2B ukvarjate samostojno.

Število udeležencev sicer ni omejeno, vendar kot običajno za zgodnje prijave in plačila do petka, 2.2.2024, velja 20% popust.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če so povečanje prodaje in odnosi z obstoječimi kupci nasploh pomembni za več sodelavcev, lahko izobraževanje izvedemo tudi interno in prilagojeno vaši dejavnosti, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...