Pojdi na glavno vsebino

Zlata pravila za uspešno prodajo B2B in B2C. Plus novost.

V številnih podjetjih prodajajo tako poslovnim kupcem (B2B), kot tudi potrošnikom (B2C). Ali bi vsaj lahko. In kot smo govorili že večkrat, je med obema področjema več bistvenih razlik. Deset najbolj ključnih je opisanih tukaj. Zato je za uspešno prodajo pomembno, da jih poznamo in upoštevamo.

Kaj moramo poleg navedenih razlik še vedeti in zakaj?

Marketing. Kot smo prav tako že govorili, se vloga trženja na obeh področjih precej razlikuje. To moramo upoštevati pri načrtovanju trženjskih vsebin in akcij.

Vloga prodajalcev. V sodobni prodaji se je bistveno spremenila predvsem njihova vloga pri prodaji potrošnikom. To moramo upoštevati pri prodajnem usposabljanju.

Veščine. Za prodajo poslovnim kupcem in potrošnikov potrebujemo drugačne prodajne veščine. To moramo upoštevati pri izbiri prodajnih sodelavcev in razvoju njihovih prodajnih sposobnosti.

Prodajni pristopi. Razlika je tudi v načinu, kako kupce – neposredno ali posredno – nagovorimo, da pridobimo njihovo pozornost in zanimanje. To moramo upoštevati pri praktičnem usposabljanju na področju trženja in prodaje.

Povezanost prodaje B2B in B2C. Gre za odnos, ki se ga v mnogih podjetjih ne zavedajo, ali je ne upoštevajo. Kar je precejšnja slabost, ki vpliva na uspešnost prodaje na obeh področjih. To moramo upoštevati pri vrednotah, ki vplivajo na odnos do kupcev.

Zakaj je vse to pomembno?

Prodaja poslovnim kupcem in potrošnikom se precej razlikujeta. Zato ne moremo pričakovati, da bomo z enakimi pristopi enako uspešni pri obeh. To pomeni, da se moramo razlik najprej zavedati ter nato svoje trženje in prodajo prilagoditi pričakovanjem posameznih kupcev.

O praktičnih posledicah sprememb poslovnega okolja, značilnostih sodobnega poslovnega kupca in potrošnika ter tehnikah za uspešno prodajo na obeh področjih, bomo govorili na seminarju z naslovom »Zlata pravila za uspešno prodajo poslovnim kupcem in potrošnikom«, ki bo v sredo, 6.2.2019, v okviru Akademije Trgovinske zbornice Slovenije.

Več informacij in možnost prijave so tukaj.

Ko ravno govorimo o prodaji potrošnikom, naj omenim še malenkost.

Opazil sem, da skoraj vsi kratico B2C izgovarjajo kot Business To Customers. Kar je narobe, čeprav sem enako zapisal v svojem prvem prodajnem priročniku. Potrošniki so v angleščini namreč Consumers, zato kratica pomeni Business To Consumers.

In še novost.

V zadnjih tednih ste nekateri pisali, da bi želeli spremljati članke v reviji PROPRO, vendar v podjetju nimajo posluha za naročnino. Za lasten žep pa se vam zdi cena previsoka.

Razumem in se strinjam, saj je cenik namenjen podjetjem.

Zato sem se odločil, da je za vse, ki bi želeli revijo naročiti privatno, letna naročnina 99,00 € z vključenim DDV.

Ne gre za marketinški trik, ker ponudba ni omejena, temveč velja za nedoločen čas.

Zakaj takšna odločitev?

Ker je poslanstvo revije PROPRO, da se z uporabnimi nasveti za trženje, prodajo in vodenje seznani čim širši krog bralcev ter da vam pomagajo pri uspešnosti prodaje in osebnem zadovoljstvu nasploh.

Če bi torej želeli postati naročnik kot t.i. fizična oseba, to lahko sporočite na info@propro.si.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...