Pojdi na glavno vsebino

10 učinkovitih pristopov, s katerimi lažje zadržimo svoje ključne zaposlene

Znan pregovor, ki pravi, da so zaposleni naše največje bogastvo, ni samo fraza, temveč dejstvo.

Vsa sodobna oprema, certifikati, nagrade in drugi dosežki, nam veliko ne pomagajo, če nimamo sodelavcev, ki znajo naše izdelke in storitve prodati kupcem ter nato izvesti njihova naročila.

Zato je ohranjanje njihove zvestobe ena od najpomembnejših nalog vodenja.

Vendar se je tudi na tem področju v zadnjem desetletju marsikaj spremenilo.

Danes namreč nista več dovolj zgolj varnost zaposlitve in solidna plača, temveč vplivajo še različni drugi dejavniki.

Brez pretiravanja lahko rečemo, da se moramo za pripadnost pomembnejših sodelavcev bistveno bolj potruditi kot v preteklosti.

Kajti podobno, kot imamo ključne kupce, od katerih smo poslovno najbolj odvisni, velja za ključne zaposlene, od katerih je najbolj odvisna uspešnost naše dejavnosti.

Če torej ne želimo, da nas presenetijo odhodi ključnih zaposlenih, se moramo z ohranjanjem njihove pripadnosti ukvarjati načrtno, pri čemer nam lahko pomagajo nekateri preizkušeno učinkoviti pristopi.

Deset takšnih načinov bomo obravnavali na webinarju z naslovom »Kako pridobivamo kakovostne kandidate za zaposlitev in obdržimo svoje ključne sodelavce«, ki bo v četrtek, 24.8.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom ali MS Teams.

Izobraževanje je namenjeno vodilnim v podjetjih, direktorjem in vodjem na kadrovskem področju ter vsem, ki se želite seznaniti z dobrimi praksami pri kadrovanju in ravnanju z zaposlenimi, ali vas zanima, kaj je kadrovski marketing in kako deluje.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojeno izzivom, s katerimi se na kadrovskem področju srečujete v vašem podjetju, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...