Pojdi na glavno vsebino

Če želite prodajo B2B lažje, hitreje in po višjih cenah, preberite tole.

Kdor je s svojimi prodajnimi rezultati zadovoljen, lahko današnjo vsebino mirno preskoči.

Vendar je tudi precej ponudnikov, ki bi prodajo B2B želeli izboljšati in povečati ter jo pospešiti in pri kupcih doseči višje cene.

To lahko dosežemo na različne načine, pri čemer je koristno upoštevati nekaj preprostih dejstev.

Poslovni kupci kupujejo iz dveh glavnih razlogov, ki sta izboljšanje njihovega poslovanja in izpolnitev določenih zahtev, kot so predpisi, standardi in podobno.

Z nakupi odlašajo, kadar pri izdelkih in storitvah ne prepoznajo dovolj velikih koristi, ali ker nimajo dovolj velike potrebe, da zahteve uredijo.

Kot smo govorili že večkrat, najcenejše ponudbe izbirajo takrat, kadar med različnimi ponudniki ne opazijo dovolj pomembnih razlik.

Vse to vpliva na težavnost in hitrost prodaje ter cene.

Ali in kako si pri tem lahko pomagamo?

Ena od najbolj učinkovitih možnosti je razlikovanje, kar dosežemo na treh področjih.

Prvo je marketing, s katerim ciljne kupce informiramo o svojih rešitvah in krepimo prepoznavnost ter navezujemo prodajne stike in med njimi pridobivamo prodajne priložnosti.

Drugo področje so odnosi s kupci, kar v našem primeru pomeni pogovore in sodelovanje s kupci ter pridobivanje njihovih naročil.

Tretje pa je ravnanje z obstoječimi kupci, ki jim praviloma prodajamo lažje, hitreje in po boljših cenah, čeprav tudi to v današnjem času ni samoumevno.

Na vsakem od navedenih področij se lahko učinkovito razlikujemo od drugih ponudnikov ter s tem izboljšamo in povečamo prodajo.

Če vas zanimajo praktični nasveti, kako to dosežemo v praksi, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 28.9.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjen je vsem, ki se želite pri marketingu, prodaji in odnosih s poslovnimi kupci razlikovati od drugih ponudnikov ter svoje izdelke in storitve prodajati lažje in po višjih cenah.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojen izzivom vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...