Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Kako najdemo poslovne kupce z uporabo Linkedina

V preteklih letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna paličica, ki bi nam z lahkoto prinašala vedno nove prodajne priložnosti. In morda zaradi tega tudi obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji B2B. Kar povsem ne drži. Linkedin je lahko učinkovit prodajni kanal za iskanje kupcev še posebej v tujini, če ga znamo izkoristiti.

Glavni razlog za razočaranja pri uporabi Linkedina je, da ga večina uporablja enako kot druga prodajna orodja. Z nekom, ki je naš možni kupec, skušamo vzpostaviti povezavo in nato osebni stik. Kar je dokaj podobno, kakor bi osebo poklicali po telefonu ali ji poslali elektronsko sporočilo ter se skušali dogovoriti za sestanek. In temu primerni so tudi rezultati.

Zato najprej spomnimo, kakšen je naš cilj pri iskanju kupcev.

Profesionalna prodaja B2B je iskanje oseb v podjetjih in drugih organizacijah, ki imajo potrebe, katere rešujejo naši izdelki in storitve. Kajti, če ni potreb, tudi zanimanja za našo ponudbo in nakupov ne bo.

Najdemo jih lahko na različne načine, s telefonskimi klici, na sejmih in dogodkih, ki se jih udeležujejo naši ciljni kupci, s skupinskimi predstavitvami svojih rešitev, objavljanjem koristnih vsebin in podobno. In seveda z uporabo Linkedina.

Ko iščemo in vzpostavljamo stike večino ciljnih kupcev naša ponudba trenutno ne zanima. Kar pa ne pomeni, da jih ne bo zanimala kdaj kasneje. Zato moramo z njimi ohraniti povezave ter si pridobiti prepoznavnost, da nas vključijo v nakup, ko potrebujejo naše rešitve.

In to lahko dosežemo z uporabo Linkedina.

Gre za prodajno strategijo, ki nam omogoča vse našteto. Da poiščemo osebe, ki so lahko naše prodajne priložnosti. Da z njimi nevsiljivo vzpostavimo povezave. Da se jim predstavimo kot ponudnik rešitev, ki jih morda zanimajo. Da z njimi gradimo odnose ter krepimo svojo prepoznavnost in pridobivamo njihovo zaupanje. Da se nas spomnijo, ko razmišljajo o nakupu rešitev, s katerimi se ukvarjamo.

Čeprav je pristop poznan že nekaj let, številni še niso prepoznali njegove vrednosti. Kar je razlog več, da smo lahko korak pred drugimi ponudniki. Vzrok je dokaj preprost. Ker večina Linkedin uporablja na zgoraj omenjeni poenostavljeni način za navezovanje stikov, namesto kot prodajno orodje za načrtno iskanje kupcev.

Če vas torej zanima, kako lahko Linkedin uporabimo za sistematično iskanje prodajnih priložnosti in novih kupcev, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Kako najdemo poslovne kupce z uporabo Linkedina«, ki bo v četrtek, 31.5.2018, na lokaciji GZS v Ljubljani.

Delavnica je namenjena udeležencem, ki imajo svoj profil in poznajo uporabo Linkedina ter jih zanima strategija za iskanje prodajnih priložnosti predvsem v tujini.

Zato ni primerna, če svojega profila še nimate ali Linkedina ne uporabljate, saj se s tem ne bomo ukvarjali ter če prodajne priložnosti iščete zgolj na domačem trgu, kjer je uporaba Linkedina še dokaj v povojih.

Toliko na kratko.

Več informacij o delavnici in možnost prijave pa so na tej povezavi.

PS: Pri pregledovanju preteklih objav sem našel tudi še vedno aktualen prispevek o uporabnosti Facebooka pri prodaji B2B, ki je na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...