Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Uporaba telefona za uspešno prodajo B2B. Tokrat drugače.

Kljub vse večji digitalizaciji odnosov z elektronsko pošto, družabnimi mediji in podobnim je telefon še vedno najbolj koristen pripomoček pri prodaji B2B. In hkrati nočna mora za številne, ki ga potrebujemo pri svojem delu. Zato nas gotovo zanima, kako lahko uporabljamo telefon za uspešno prodajo B2B brez stresa in neprijaznih zavrnitev.

Če želimo prodajo, potrebujemo prodajne priložnosti. In najhitreje jih najdemo s pomočjo telefona. Zakaj? Ker nam ni treba čakati odzivov na svoja prodajna sporočila.

Ker lahko v pogovoru dodatno pojasnimo svojo ponudbo. In ker takoj izvemo, ali naše rešitve sogovornike morda zanima.

Čeprav nekateri avtorji trdijo, da telefonsko klicanje danes ne deluje več, to ne drži. Res pa je, da je mnogim neprijetno, ker jih je strah neprijetnih odzivov. Čemur se izognemo, če jih izvajamo na primeren način.

Krivdo za slab glas lahko pripišemo predvsem dejstvu, da se telefonskih klicev v podjetjih pogosto lotevajo napačno. Za učinkovito izvedbo niso dovolj le seznam kupcev, nekaj naučenih uvodnih stavkov ali skripta in prepričevanje. Rezultat takšnega pristopa so zavrnitve, ki povzročajo slabo voljo na obeh straneh. Pri klicateljih, ki jim zmanjkuje poguma in volje ter klicanih, ker jih v resnici nadlegujemo.

Sam uporabljam telefon pri prodaji že več kot petindvajset let. O tem sem prebral tudi več knjig in se udeležil nekaj seminarjev, a z vsebino nisem bil nikoli pretirano zadovoljen. Avtorji namreč govorijo predvsem o raznih trikih, s katerimi naj bi pridobili pozornost kupca in se dogovorili za sestanek, potem pa se bomo že nekako znašli.

Vendar profesionalna prodaja B2B niso triki, temveč je pomoč ljudem s potrebami, ki jih rešujejo naši izdelki in storitve ter so jih pripravljeni kupiti.

Če vas torej zanima vsebinsko drugačen pristop in razlaga, kako sem z uporabo telefona pridobil desetine kupcev in sklenil za stotisoče evrov poslov, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Uporaba telefona za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 29.3.2018, od 9. do 15. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.

Na njej boste izvedeli:

  • Kaj poslovne kupce v resnici zanima, da nam bodo prisluhnili?
  • Kako se znebimo strahu pred prodajnimi klici?
  • Kako izberemo in poiščemo ciljne kupce, ki jih bo naš klic pritegnil?
  • Trije ključni elementi telefonskega klica iz vidika kupca.
  • Priprava uvodnega nagovora, ki bo pri kupcih vzbudil pozornost.
  • Kako se pripravimo na klicanje (kje, kdaj, kako in kam kličemo).
  • Kako tajnice spremenimo iz nasprotnic v zaveznice?
  • Kako naredimo najboljši prvi vtis na sogovornika?
  • Kako izpeljemo telefonski klic, da dosežemo zastavljeni cilj?
  • Učinkovito zaključevanje telefonskega pogovora, ki ga večina ne uporablja.
  • Povezava telefonskih klicev in elektronske pošte: zakaj in kako?
  • Pogoste napake pri prodajnih telefonskih pogovorih.
  • In še več koristnih nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Delavnica je namenjena vsem, ki pri svojem delu v prodaji B2B uporabljate telefon in bi se želeli znebiti neprijetnih občutkov ali izvedeti praktične izkušnje, s pomočjo katerih lahko izboljšate svojo prodajno uspešnost.

Cena delavnice je 249,00 € (brez DDV) in vključuje: 

  • predavanje in praktične vaje,
  • pisno gradivo v obliki skripte,
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
  • pogostitev s pijačo, prigrizki in malico,
  • brezplačno parkiranje,
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Izobraževanje poteka v manjši skupini, zato je število udeležencev omejeno in se raje prijavite čim prej. Za prijavo in plačilo kotizacije do petka, 23.3.2018, pa velja 10% popust.

Za več informacij o delavnici mi po želji pišite na tej povezavi.

Če za izobraževanje nimate časa ali volje, si lahko petnajst ključnih dejavnikov za lažje razumevanje kupcev in kako z njimi navežemo prodajne stike – tudi po telefonu –, preberete v priročnikih Uživajmo v prodaji in Skrivnosti uspešne prodaje.

PS: Če se v podjetju z iskanjem kupcev in prodajo B2B po telefonu nasploh ukvarja več sodelavcev in vas tema zanima, pa predlagam v razmislek, da izobraževanje izvedemo interno in prilagojeno vašim potrebam, za kar mi prav tako lahko pišete tukaj.

 

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...