Pojdi na glavno vsebino

Kaj morajo o prodaji B2B vedeti (digitalni) marketingaši?

Bližata se konec letošnjega in začetek naslednjega poslovnega leta. In s tem novi izzivi pri iskanju prodajnih priložnosti in kupcev. Kar je v večini podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo poslovnim kupcem, povezano tudi s trženjem. In na tem področju imamo v številnih podjetjih še precej možnosti za izboljšave.

Naj ponazorim z nekaj primeri.

Prvi. Pred časom sem se udeležil prodajnega sestanka v manjšem podjetju. Vodja marketinga je med drugim poročal, da redno objavlja prispevke na Linkedinu, Facebooku in Twitterju. Vodja prodaje pa, da je prodajni lijak možnih novih kupcev skoraj prazen.

Drugi. Udeleženec prodajne delavnice pred nekaj meseci je omenil, da se v njihovem marketingu pogovarjajo le še o »edsih« (= Google Ads), »socialu« (= Social Marketing), SEO, konverzijah, odstotkih in podobnem. Od česar v prodaji nimajo posebne koristi, saj večino prodajnih stikov navežejo na klasičen način, to pomeni po telefonu in elektronski pošti.

Tretji. Pogled na slovenski del Linkedina je res dokaj žalosten. Večina objav so (samo)promocije preteklih dogodkov, kje smo bili, kaj smo naredili, s kom smo se družili in podobno. Preostalo pa so najave bodočega dogajanja ter všečkanje pametnih misli, posnetkov in omenjenih objav. Brez konkretne, koristne in uporabne vsebine.

Postavimo se v vlogo poslovnega kupca, ki pri svojem delu išče neko rešitev, in se vprašajmo, če nas takšne objave zanimajo. Ali bi nam bolj koristili prispevki, iz katerih bi ugotovili, če in kako nam ponudniki lahko pomagajo? Redke svetle izjeme so iskalci kadrov, čemur je Linkedin med drugim namenjen.

Četrti. Pred kratkim sem se pogovarjal s kolegom, ki se ukvarja z zagonskimi podjetji, torej start-upi. Omenil je, da v 95 odstotkih njihovih poslovnih načrtov kot glavno marketinško strategijo navajajo prodajo preko spletnih strani in družbenih medijev. Ne glede na vrsto izdelkov ali storitev in ciljne kupce. Kar pri prodaji potrošnikom (B2C) še morda gre, pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) pa je naloga trženja precej drugačna.

Peti. Nenazadnje pa stopnjo razumevanja sodobnih nakupovalnih navad in kupcev odraža tudi stanje spletnih strani. Zakaj? Kaj naredimo poslovni kupci, kadar imamo težavo, za katero iščemo rešitev? V mnogih primerih najprej uporabimo Google in raziskujemo po ključnih besedah. In kaj si mislimo o zanikrnih spletnih straneh? Da je takšen najbrž tudi ponudnik, čeprav to morda sploh ni res.

In še bi lahko naštevali. Komentar?

Kot rečeno, imamo na področju trženja pri prodaji poslovnim kupcem še precej možnosti za izboljšave. Prvi korak pa je, da razumemo, kako prodaja sploh B2B deluje. Kar se morajo, vsaj po mojih izkušnjah, v večji meri naučiti marketingaši ter bolje izkoristiti svoj marketinški čas in denar.

Če vas kot (digitalnega) marketingaša zanima drugačen pogled na trženje in prodajo B2B, s katerim lažje dosežemo boljše rezultate, ali v podjetju niste zadovoljni z učinki svojega marketinga, se nam pridružite na delavnici z naslovom »Kaj morajo o prodaji B2B vedeti (digitalni) marketingaši?«, ki bo v četrtek, 20.12.2018, od 9. do 15. ure na lokaciji GZS v Ljubljani.

Na njej bomo govorili o naslednjih pomembnejših vsebinah:

  • Kakšne so nakupovalne značilnosti poslovnih kupcev in potrošnikov?
  • V čem se razlikuje vloga marketinga pri prodaji B2B in B2C?
  • Ali je digitalni marketing v sodobni prodaji zares zakon?
  • Kakšna je vloga družbenih medijev pri prodaji B2B?
  • Štirje načini za iskanje prodajnih priložnosti z uporabo Linkedina, od katerih najboljšega ne uporablja skoraj nihče.
  • Kako pri prodaji B2B uporabimo Facebook?
  • Kako izvedemo marketinško kampanjo v sedmih korakih?
  • Kako ekspresno napolnimo svoj prodajni lijak?
  • Trije primeri in poslovni modeli, kako smo ustvarili svoj marketinški medij in z enim celo dodatno služili.
  • Čemu je v podjetju namenjen interni marketing?
  • Izmenjava marketinških izkušenj med udeleženci.
  • In še več praktičnih nasvetov o trženju in prodaji B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Delavnica je namenjena vsem, ki se ukvarjate s trženjem na področju prodaje B2B in želite v krajšem času in z manj denarja doseči še boljše rezultate.

Cena delavnice je 249,00 € (brez DDV) in vključuje: 

  • predavanje in praktične vaje,
  • pisno gradivo v obliki skripte,
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
  • pogostitev s pijačo, prigrizki in malico,
  • brezplačno parkiranje,
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Zaradi načina dela je število udeležencev omejeno, zato se raje prijavite čim prej. Za prijavo in plačilo kotizacije do petka, 7.12.2018, velja 10% popust, za naročnike revije PROPRO pa 20% popust.

In še zadnje novosti v spletni reviji za profesionalno prodajo PROPRO:

Priporočam: Kako prepoznamo idealnega kandidata za zaposlitev v prodaji?

PRO Nasvet: Kako za (poslovno) darilo kupimo knjigo?

Brezplačno: 10 razlik med prodajo B2B in B2C, zaradi katerih ni vseeno, komu prodajamo

Jutri: 5 koristnih nasvetov za prednovoletne obiske kupcev

PS: Če menite, da marketinška delavnica lahko pomaga tudi prijatelju, sodelavcu ali poslovnemu partnerju, po želji posredujte to sporočilo tudi njim, ali pa jim udeležbo na delavnici podarite kot novoletno darilo.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...