Pojdi na glavno vsebino

Kako povečamo prodajo B2B v tujini preko zastopnikov in distributerjev?

Večkrat se pogovarjamo s podjetniki, ki želijo povečati prodajo B2B v tujini.

Čeprav imamo za prodajo na tujih trgih različne možnosti, se številni odločajo za sodelovanje z zastopniki in distributerji.

Prav tako mnogi so nad njimi razočarani, saj prodajni rezultati še zdaleč ne dosežejo obljub in pričakovanj.

Kar niti ni posebej presenetljivo, saj se prodaje na tujem ponudniki pogosto ne lotevajo na dovolj premišljen način.

Za povečanje prodaje B2B preko zastopnikov in distributerjev sta odločilna dva dejavnika.

Prvi je izbira prodajnih partnerjev, pri katerih sta ključni vprašanji, zakaj bi jih sodelovanje z nami sploh zanimalo ter ali izpolnjujejo vsaj osnovne pogoje za uspešno prodajo naših izdelkov in storitev.

Drugi dejavnik pa so odnosi s prodajnimi partnerji, ki vse prevečkrat temeljijo na ohlapnih dogovorih in čakanju na prodajne rezultate, ki jih pogosto ni.

Zlato pravilo za sodelovanje z zastopniki in distributerji namreč pravi, da več kot v sodelovanje vložimo, boljše izkupičke lahko pričakujemo, pri čemer kot vložek ni mišljen denar.

Kajti pogosto se ponudniki dogovorijo za sodelovanje s pravimi prodajnimi partnerji, vendar jih nato prepustijo same sebi.

Če vas zanima, kako izbiramo prodajne partnerje in kako z njimi ravnamo za uspešno prodajo B2B na tujih trgih, se nam pridružite na spletnem izobraževanju, ki bo v četrtek, 26.10.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjeno je vsem, ki razmišljate o prodaji B2B na tujih trgih in potrebujete več informacij za sprejemanje najboljših možnih odločitev ter če želite v tujini pridobiti nove kupce ali povečati prodajo obstoječim.

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...