Pojdi na glavno vsebino

Neverjeten razlog, zakaj smo pri prodaji B2B skoraj izgubili največji posel

V praksi dokaj redko izvemo, zakaj se poslovni kupci ne odločijo za naše ponudbe in sodelovanje z nami nasploh.

Ko izberejo druge ponudnike, nam večina odgovori, da smo bili predragi, čeprav bi se o cenah običajno lahko pogovarjali, kajne.

Zato je toliko bolj pomembno, da vemo, kaj vse vpliva na razlikovanje od konkurence in odločitve kupcev, kar ponazarja tudi naslednja »zanimiva« izkušnja.

Pred leti smo se dogovarjali za sodelovanje z največjim slovenskim podjetjem, zato je bila temu primerna tudi velikost posla, kar je pomenilo sto tisoče evrov.

Izbirni postopek je trajal več kot eno leto, po katerem smo ostali v ožjem izboru le še z običajnim konkurentom ter bili izbrani ponudnik.

Sledilo je usklajevanje pogodbe, in ko smo čakali samo še na podpis, je prišla slaba novica.

Predsednik uprave pri kupcu je ni želel podpisati, ker je trdil, da v primerjavi s konkurenco, še nikoli ni slišal za naše podjetje.

Zadevo smo uspešno rešili, vendar bi se lahko izteklo tudi drugače.

Gre za enega od pomembnejših načinov, kako se razlikujemo od konkurence, kateremu v prodaji pravimo moč blagovne znamke.

Če vas zanimajo še številni drugi načini ter kako in zakaj delujejo, se nam pridružite na webinarju z naslovom »25 načinov, kako se učinkovito razlikujemo od konkurence za uspešno prodajo B2B«, ki bo v četrtek, 28.9.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Namenjen je vsem, ki se želite pri marketingu, prodaji in odnosih s poslovnimi kupci razlikovati od drugih ponudnikov ter svoje izdelke in storitve prodajati lažje in po višjih cenah.

Vse informacije in možnost prijave so na tej povezavi.

Če je tema aktualna za več sodelavcev, jo lahko obdelamo tudi interno in prilagojen izzivom vašega podjetja, kar po želji sporočite tukaj.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...