Pojdi na glavno vsebino

Delavnica: Skrivnosti uspešne prodaje B2B

Kaj poslovni kupci danes od nas pričakujejo? Kako izberemo ciljne kupce in kako med njimi najdemo prodajne priložnosti? Kdaj in kako se s kupci dogovorimo za sestanke? Kako sestanke začnemo, jih usmerjamo in končamo? Kako uspešno zaključimo prodajo? In kako dosežemo, da kupci pri nas kupujejo vedno znova? To so le nekatera pogosta vprašanja, ki jih zastavljajo začetniki – in tudi izkušenejši – v prodaji B2B.

Ko sem pred približno sedemindvajsetimi leti začenjal prodajno kariero, sem v roke dobil kup prospektov o izdelkih s priporočilom, naj si vsebino čim bolje zapomnim, da jih bom lahko dobro prodajal. In to je bilo vse. Od tam naprej sem ravnal po občutku in zdravi pameti ter se učil na svojih napakah. Brez interneta in z bolj malo prodajne literature. 

Vendar poanta ni v obujanju spominov. Ko sem jih pred kratkim omenil na izobraževalnem dogodku z mlajšimi udeleženci, so se namreč začeli spogledovati in muzati, po čemer sem sklepal, da imajo takšne izkušnje tudi sami. Torej se podobno dogaja še vedno. 

Čeprav imamo danes na razpolago številne brezplačne informacije, večina za prodajo B2B niso praktično uporabne. Zakaj? Prvič, ker skoraj vsi avtorji govorijo o prodaji na splošno in ne upoštevajo posebnosti poslovnih kupcev. Drugič, ker večina avtorjev obravnava samo trženjski del prodajnega procesa in le redki, kako ravnamo v osebnih stikih s poslovnimi kupci. In tretjič, ker je večina informacij nepopolna, saj je namenjena ustvarjanju potrebe po nakupu drugih izobraževalnih izdelkov in storitev. 

Če s prodajo B2B šele začenjate, če imate v podjetju sodelavce, ki so začetniki ali če želite zgolj preveriti in izpopolniti svoje znanje, se nam pridružite na seminarju z naslovom »Skrivnosti uspešne prodaje B2B«, ki bo v četrtek, 1.2.2018, od 9. do 16. ure na lokaciji GZS v Ljubljani. 

Na njem bomo obravnavali naslednje ključne vsebine:

  • Kaj, kako, kdaj in pri kom poslovni kupci kupujejo?
  • Pet ključnih dejavnikov za uspešno prodajo poslovnim kupcem.
  • Kako izberemo in najdemo ciljne kupce kot osebe z imeni in priimki?
  • Kako s ciljnimi kupci navezujemo stike in med njimi najdemo prodajne priložnosti?
  • Kdaj in kako se dogovorimo za sestanek s kupcem?
  • Kako začnemo prodajni sestanek pri vsaki novi prodajni priložnosti?
  • Kako sestanke usmerjamo in jih učinkovito končamo?
  • Preprosta tehnika prodaje v štirih korakih, ki deluje na vseh področjih.
  • Kdaj in kako oddamo svojo ponudbo s pravo rešitvijo in pravo ceno?
  • Kako uspešno zaključimo prodajo s pomočjo petih ključnih vprašanj?
  • Pet pomembnih pogojev, da kupci pri nas kupujejo vedno znova.
  • Kako vzdržujemo dolgoročne odnose s kupci?
  • In še mnogo koristnih nasvetov za uspešno prodajo B2B, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje.

Seminar je namenjen vsem, ki se želite seznaniti s praktičnimi pristopi in si izdelati model za uspešno prodajo izdelkov in storitev poslovnim kupcem.

Cena seminarja je 249,00 € (brez DDV) in vključuje: 

  • predavanje in praktične vaje,
  • pisno gradivo v obliki skripte,
  • izvod priročnika Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo,
  • pogostitev s pijačo, prigrizki in malico,
  • brezplačno parkiranje,
  • svetovanje na daljavo v roku 15 dni po izobraževanju.

Izobraževanje poteka v manjši skupini, zato je število mest omejeno in se raje prijavite čim prej. Za prijavo in plačilo kotizacije do petka, 12.1.2018, velja 10% popust.

Ker na naša izobraževanja vedno pridejo zanimivi udeleženci, pa so poleg uporabnih vsebin koristna tudi za navezovanje poslovnih stikov. 

PS: Če letos morda načrtujete interno izobraževanje na temo vodenja, trženja ali prodaje B2B, si po želji oglejte prenovljeno ponudbo izobraževanj, ki je na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...