Pojdi na glavno vsebino

[Tujina] Kako lažje in hitreje pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B na tujih trgih

V številnih podjetjih želijo pričeti ali povečati prodajo B2B v tujini, vendar prej ali kasneje ugotovijo, da zadeva ni preprosta.

Kajti posebej za prodajo na tujem lahko porabimo ogromno časa, energije in denarja, brez posebnega učinka.

Zato je pridobivanje novih kupcev in povečanje prodaje obstoječim najcenejše, če se ju naučimo na napakah drugih.

S prodajo v tujini se srečujem že več kot trideset let.

V podjetjih, kjer sem bil zaposlen, smo kot zastopniki ali lokalni partnerji prodajali in uvajali izdelke in rešitve nekaj deset tujih proizvajalcev, vključno s svetovno znanimi blagovnimi znamkami.

Prav tako pa smo se v nekaterih podjetjih bolj ali manj uspešno ubadali s prodajo na tujih trgih.

Na podlagi obojestranskega vpogleda in izkušenj ugotavljam, da mnogi ponudniki ne upoštevajo temeljnih pravil za prodajo B2B, ki je precej drugačna od prodaje doma.

Razlike se začnejo že pri načinu razmišljanja in izbiri poslovnega modela, kako se je bomo sploh lotili, od katerega so nato v veliki meri odvisni prodajni rezultati.

Če vas tema zanima, se nam pridružite na spletnem izobraževanju z naslovom »Kako lažje in hitreje pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B na tujih trgih,« ki bo v četrtek, 26.10.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki razmišljate o prodaji B2B na tujih trgih in potrebujete več informacij za prav odločitve ter če želite v tujini pridobiti nove kupce ali povečati prodajo obstoječim.

Vse informacije pa so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...