Pojdi na glavno vsebino

[Webinar] Kaj morajo vedeti začetniki (in manj izkušeni) za uspešno prodajo B2B

Novo poslovno leto je med drugim prelomnica, ko sem nam pridružijo novi sodelavci, med katerimi so tudi začetniki v prodaji.

Vsak začetek je težak, uvajanje v prodajo B2B pa je še težje predvsem iz dveh razlogov.

Prvič, ker gre v poslovnem okolju za drugačne odnose in pravila od vsakdanjih, ki smo jih vajeni kot potrošniki.

In drugič, ker se večina v prodajo poslovnim kupcem podaja brez temeljnega znanja, ki je potrebno za razvoj prodajnih veščin in učenje na izkušnjah.

Zato ne preseneča razočaranje vodilnih, ki pravijo, da začetniki v prodaji B2B pogosto obupajo in jih zapustijo že po nekaj mesecih.

Moje uvajanje v prodajo se je dogajalo pred več kot tridesetimi leti. Vendar se še vedno spomnim dneva, ko mi je sodelavec, ki naj bi bil moj mentor, na mizo odložil kup prospektov in dejal, naj si zapomnim čim več podatkov, da bom kupcem znal razložiti, s čim se ukvarjamo.

Po odzivih udeležencev na prodajnih izobraževanjih ugotavljam, da je precej podobno tudi danes, le da so običajne prospekte zamenjale digitalne vsebine.

In še en primer. Pred časom sem se pogovarjal s kolegom, ki je bil precej obupan, ker ni dosegal skoraj nobenih prodajnih rezultatov. Izkazalo se je, da je bil zelo uspešen pri prodaji potrošnikom (B2C), ko je zamenjal zaposlitev, pa se nikakor ni znašel pri prodaji poslovnim kupcem (B2B).

Vse to in podobno je slabo, saj podjetjem povzroči dvojno škodo.

Prvo je izgubljeni čas in denar za izbiro kandidatov, uvajanje in njihove plače. Drugo pa so odnosi s kupci in zapravljene prodajne priložnosti, ki bi jih lahko izkoristili, če bi se z njimi ukvarjal nekdo bolje usposobljen.

Kajti, če zaposlimo začetnike v prodaji B2B, ali jih imamo zaposlene že nekaj časa, je za podjetje najdražje, če se učijo zgolj na lastnih izkušnjah in napakah.

Vendar prodaja poslovnim kupcem kljub vsemu ni znanost, temveč odnos med ljudmi.

Vse bistveno, kar morajo vedeti, da lahko brez večjega tveganja začnejo s samostojnim delom, bodo izvedeli v dveh urah, če se nam pridružijo na spletnem izobraževanju z naslovom »Kaj morajo za uspešno prodajo B2B vedeti začetniki«, ki bo v četrtek, 25.1.2024, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo obravnavali naslednje vsebine:

  • 10 razlik med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C)
  • Ključne značilnosti poslovnih kupcev, ki jih moramo poznati
  • Trije načini, kako najlažje pridobimo prodajne stike in prepoznamo prodajne priložnosti
  • Preprosta tehnika za uspešne pogovore s kupci na vsakem prodajnem področju
  • Kako vzdržujemo dolgoročne odnose s kupci in jim prodajamo vedno znova
  • In še več koristnih napotkov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje pri prodaji B2B
  • Plus prodajni priročnik Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo

Izobraževanje je sicer prilagojeno začetnikom, vendar bo zelo pomagalo tudi manj izkušenim in vsem drugim, ki želite izboljšati svoje prodajne rezultate in bi vam koristilo temeljno znanje.

Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...