Pojdi na glavno vsebino

Webinar: Kaj morajo vedeti začetniki za uspešno prodajo B2B

Novo poslovno leto je med drugim prelomnica, ko sem nam pridružijo novi sodelavci, med katerimi so tudi začetniki v prodaji B2B.

Vsak začetek je težak, uvajanje v prodajo pa je še malo težje in sicer vsaj iz dveh razlogov.

Prvič, ker gre v poslovnem okolju za drugačne odnose in pravila od običajnih, ki smo jih vajeni kot potrošniki.

In drugič, ker se večina v prodajo poslovnim kupcem podaja brez temeljnega znanja, kakršnega potrebujemo za uspešnost na vsakem področju.

Meni se je to zgodilo pred več kot tridesetimi leti. Vendar se še zmeraj živo spomnim dneva, ko mi je sodelavec, ki je bil moj mentor, prinesel kup prospektov in dejal, naj si zapomnim čim več podatkov, da bom kupcem znal razložiti, s čim se ukvarjamo.

Po odzivih udeležencev prodajnih izobraževanj ugotavljam, da je precej podobno tudi danes, le da so običajne prospekte ponekod zamenjale digitalne vsebine.

Zato ne presenečajo izkušnje vodilnih, ki pravijo, da jih začetniki v prodaji B2B pogosto zapustijo že po treh mesecih.

To je slabo, saj podjetjem povzroči dvojno škodo.

Prva je izgubljeni čas in denar za njihovo pridobivanje, uvajanje in plače. Druga pa odnosi s kupci in zapravljene prodajne priložnosti, ki bi jih lahko izkoristili, če bi se z njimi ukvarjal nekdo bolj izkušen.

Ko zaposlimo začetnike v prodaji B2B, ali jih imamo zaposlene že nekaj časa, je za podjetje najdražje, če se učijo na lastnih izkušnjah in napakah.

Vendar prodaja poslovnim kupcem kljub vsemu ni znanost.

Vse bistveno, kar morajo vedeti, da brez večjega tveganja začnejo s samostojnim delom, bodo lahko izvedeli v dveh urah, če se nam pridružijo na spletnem izobraževanju z naslovom »Kaj morajo za uspešno prodajo B2B vedeti začetniki«, ki bo v četrtek, 26.1.2023, od 9. do 11. ure v okolju Zoom.

Na njem bomo obravnavali naslednje ključne vsebine:

  • 10 razlik med prodajo poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C)
  • Zakaj, kaj in kako kupujejo poslovni kupci
  • Trije načini, kako najlažje pridobimo prodajne stike in prepoznamo prodajne priložnosti
  • Preprosta tehnika za uspešne pogovore s kupci na vsakem prodajnem področju
  • Kako vzdržujemo dolgoročne odnose s kupci in jim prodajamo vedno znova
  • In še več uporabnik nasvetov, ki jih ne boste izvedeli nikjer drugje, ker so lastne izkušnje pri prodaji B2B
  • Plus darilo: prodajni priročnik Skrivnosti uspešne prodaje kot dodatno učno gradivo

Kot rečeno, je izobraževanje prednostno namenjeno začetnikom, vendar bo pomagalo tudi vsem drugim, ki pri prodaji B2B ne dosegajo pričakovanih rezultatov in bi jim koristilo temeljno znanje.

Vse informacije in prijavnica so na tej povezavi.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...