Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Webinar: 15 načinov za pridobivanje poslovnih kupcev, ki so uporabni v vsakem podjetju

V številnih podjetjih je ključni dejavnik za uspešno prodajo poslovnim kupcem redno pridobivanje kakovostnih prodajnih priložnosti. 

To pomeni stikov z osebami, ki imajo potrebe, težave ali cilje, ki jih rešujejo njihovi izdelki in storitve ter so se pripravljene pogovarjati o sodelovanju. 

Večina temu pravi povpraševanja, vendar obstaja precejšnja razlika.

Nadaljuj z branjem

Kako izboljšamo prodajo B2B z metodo SPIN Selling in uporabo pravih vprašanj?

Ena od najpomembnejših veščin pri prodaji poslovnim kupcem je zastavljanje pravih vprašanj, ob pravem času in na pravilen način. 

Zakaj?  

Temelji za izboljšanje in povečanje prodaje B2B so razumevanje potreb kupcev ter kaj, s kakšnimi pričakovanji in za kakšno ceno so pripravljeni kupiti. 

Šele na podlagi teh podatkov jim lahko svoje izdelke in storitve predstavimo – in uspešno prodamo – kot najboljšo možno rešitev, ki jim v celoti ustreza.

Nadaljuj z branjem

Naredimo uporaben načrt za prodajo B2B po koncu dopustov!

Za zadnjo tretjino leta, ko v mnogih podjetjih ustvarijo velik del letnih prihodkov, imamo dve možnosti.  

Prva je, da se sprijaznimo, kako bo letošnje leto zaradi koronavirusa pač slabo in upamo, da se čim prej vrnemo v prejšnje stanje.  

Druga možnost pa je, da že preko poletja razmislimo, na kakšen način se bomo po dopustih lotili pridobivanja novih prodajnih priložnosti in kupcev.

Nadaljuj z branjem

Kako se večina (na)uči prodaje B2B in kako to izboljšamo?

Kot vemo, za prodajo poslovnim kupcem nimamo šol ali programov v okviru izobraževalnega sistema, kjer bi se jo učili vsaj teoretično. 

To sem preverjal že ob pisanju svojih dveh prodajnih priročnikov in ponovno danes. 

Zato se večina začne ukvarjati s prodajo B2B brez vsakega predhodnega znanja.

Nadaljuj z branjem

[Novo] Poletna Online šola za uspešno prodajo B2B

Glede uspešnosti prodaje poslovnim kupcem imam dobre in manj dobre izkušnje. 

Manj dobre so, da je prodaja B2B danes zahtevnejša, kot je bila v preteklosti. 

Razlogov je več; od široke dostopnosti podatkov, zaradi česar se kupci o izdelkih, storitvah in rešitvah odločajo vse bolj samostojno, do načinov sprejemanja prodajnih informacij in ne nazadnje koronavirusa, ki je omejil ali povsem onemogočil nekatere ustaljene prodajne pristope.

Nadaljuj z branjem

Delavnica: Kako izdelamo akcijski načrt za uspešno prodajo izdelka, storitve ali rešitve B2B

Uspešna prodaja poslovnim kupcem vsaj v večini primerov ni naključje, temveč je rezultat načrtnega dela. 

To pomeni sistematičnega pristopa, s katerim z veliko verjetnostjo dosežemo najboljši možni izkupiček. 

Zakaj govorimo o verjetnosti? 

Ker je v času, ko se odločimo za prodajno akcijo samo nekaj odstotkov ciljnih kupcev, ki jih naša ponudba dovolj zanima, da so morda pripravljeni na nakup. In ker na uspešnost prodaje poslovnim kupcem vplivajo različni dejavniki.

Nadaljuj z branjem

Brezplačno: Kaj želite izvedeti o prodaji B2B, vendar nimate koga vprašati?

Današnja vsebina je krajša, a morda zanimivejša kot običajno.  

Kdor se ukvarja s trženjem, prodajo ali vodenjem prodaje B2B, se pri svojem delu zagotovo srečuje z vprašanji, na katera ne najde pravih odgovorov.  

Seveda lahko ure in ure brskamo po internetu ter prebiramo različna gradiva in nasvete.  

Vendar izkušnje kažejo, da od tega običajno ni veliko koristi, glede na porabljeni čas in uporabnost informacij.

Nadaljuj z branjem

Zakaj je prodaja B2B pogosto podobna iskanju igle v senu?

Če odmislimo izredne primere, kot je sedanja zdravstvena kriza ali zakonske spremembe, ki na posameznih področjih povečajo povpraševanje, je prodaja poslovnim kupcem pogosto zares podobna iskanju igle v senu.

Odvisna je namreč od številnih dejavnikov, na katere imamo različen – manjši, večji ali nikakršen – vpliv.

Čeprav jih je seveda več, se spomnimo petih pomembnejših in kako vplivajo na uspešnost prodaje B2B.

Nadaljuj z branjem

Zdaj je pravi čas za naskok na konkurenco in kako to naredimo

Eno izmed rednih vprašanj pri prodaji B2B je, kako poslovne kupce prevzamemo konkurentom. 

Kajti, pogosto je to edina možnost za širjenje in povečanje prodaje. 

In prav sedaj je v različnih dejavnostih najbolj ugoden čas za povezovanje s kupci, ki sodelujejo z drugimi ponudniki.

Nadaljuj z branjem

Štirje zanesljivi načini, kako najdemo poslovne kupce na daljavo

V nekaterih podjetjih koronavirus v resnici ni vplival na prodajo, ki so jo ponekod celo povečali.  

Če niste med takšnimi podjetji, podjetnicami ali podjetniki, pa vas morda zanimajo štirje načini, kako najdemo poslovne kupce na daljavo. Zakaj?  

Ker je večina dogodkov, kjer se z njimi srečujemo, vsaj do septembra prestavljenih in je tudi jesen glede tega dokaj negotova. 

Zato se je dobro že danes pripraviti za učinkovito pridobivanje prodajnih priložnosti na daljavo.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...