Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako učinkovito vzdržujmo povezanost z obstoječimi kupci za uspešno prodajo B2B?

Eden od ključnih pogojev za dolgoročne odnose in uspešno prodajo B2B pri obstoječih kupcih je medsebojna povezanost.

Delimo jo na dve osnovni področji, ki sta prepoznavnost in osebne povezave.

Marsikje smo kot ponudniki prepričani, da naši obstoječi kupci zagotovo vedo, s čim vse se ukvarjamo in nas imajo vedno v mislih, ko potrebujejo naše izdelke in storitve.

Nadaljuj z branjem

Kako ohranjamo dolgoročne odnose in povečamo prodajo B2B pri obstoječih kupcih?

Ponudniki izdelkov in storitev na področju B2B lahko prihodke pridobivamo na dva načina, ki sta prodaja obstoječim in novim kupcev.

V večini podjetij jih ustvarimo okrog 80 odstotkov in več z obstoječimi kupci, pri katerih je prodaja lažja in hitrejša.

Kljub temu pa imajo mnogi ponudniki pri njih še neizkoriščen prodajni potencial.

Nadaljuj z branjem

Kako se pogovarjamo in sodelujemo s kupci za uspešno prodajo B2B?

Ko med obstoječimi ali novimi kupci najdemo interesente za naše izdelke in storitve, se prava prodaja B2B šele začne.

V številnih primerih to pomeni, da se moramo s kupci sestati in pogovoriti, jim pripraviti predloge rešitev in ponudbe ter z njimi sodelovati do uspešno zaključene prodaje s sklenitvijo pogodb ali pridobitvijo naročil.

In pri tem pridejo še posebej do izraza vse napačne predstave in pristopi, ki so še vedno precej razširjeni pri prodaji B2B.

Nadaljuj z branjem

Kako najlažje najdemo nove stike in priložnosti za uspešno prodajo B2B?

Pri izobraževanjih večkrat sodelujem z začetniki na področju prodaje B2B.

In ker se v podjetjih z obstoječimi kupci že ukvarjajo drugi, je običajno med njihovimi prvimi nalogami iskanje novih, kar je precej zahtevnejše.

Še težje pa je, če se zadev lotevamo na napačne načine.

Nadaljuj z branjem

Webinar: Kaj morajo vedeti začetniki za uspešno prodajo B2B

Novo poslovno leto je med drugim prelomnica, ko sem nam pridružijo novi sodelavci, med katerimi so tudi začetniki v prodaji B2B.

Vsak začetek je težak, uvajanje v prodajo pa je še malo težje in sicer vsaj iz dveh razlogov.

Prvič, ker gre v poslovnem okolju za drugačne odnose in pravila od običajnih, ki smo jih vajeni kot potrošniki.

In drugič, ker se večina v prodajo poslovnim kupcem podaja brez temeljnega znanja, kakršnega potrebujemo za uspešnost na vsakem področju.

Nadaljuj z branjem

Ali ste zadovoljni z rezultati marketinga pri prodaji B2B in kako jih lahko izboljšamo?

Ali se precej ukvarjate z marketingom, prodajni lijak pa se ne polni, kot bi si želeli?

To pomeni, da kljub različnim in pogostim aktivnostim ne pridobivate novih prodajnih stikov in priložnosti ter kupcev?

V takšnem primeru morate nekaj spremeniti, saj boljših rezultatov zagotovo ne bo, dokler boste vse počeli na enak način.

Nadaljuj z branjem

Ali upoštevate štiri ključne naloge marketinga za uspešno prodajo B2B?

Kot vemo, se vloga marketinga pri prodaji poslovnim kupcem (B2B) in potrošnikom (B2C) precej razlikuje.

Pri potrošnikih z njim spodbujamo želje po nakupih izdelkov in storitev ter je običajno ključni dejavnik pri pospeševanju prodaje.

V poslovnem okolju, kjer so nakupne odločitve praviloma bolj premišljene in trajajo dalj časa, pa je marketing namenjen štirim ključnim ciljem.

Nadaljuj z branjem

Kako izdelamo učinkovit marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2023

Znan pregovor pravi, da če ne vemo, kam gremo, je vsaka pot prava.

Enako velja tudi pri prodaji B2B, zato je dobro imeti načrt, kaj želimo in kako bomo to dosegli.

Bližata se namreč konec letošnjega in novo poslovno leto, ko se doseganje prodajnih rezultatov večinoma začne znova. To pomeni iskanje prodajnih priložnosti in kupcev, kar je povezano tudi s trženjem oz. marketingom.

Nadaljuj z branjem

Kako se pogovarjamo in pogajamo o cenah za uspešno prodajo B2B?

Čeprav je razlika zagotovo vsem znana, vseeno še spomnimo.

O cenah se s poslovnimi kupci pogovarjamo na začetku, pogajamo pa na koncu prodajnega procesa.

In če naredimo napako že pri pogovorih, se lahko pogajamo le še o bolj ali manj slabih cenah.

Nadaljuj z branjem

Ali prodajate po (pre)nizkih cenah, ker se v nakupe vključujte prepozno?

Eden od glavnih razlogov za prodajo B2B po nizkih cenah je, da se ponudniki v nakupe poslovnih kupcev vključujejo prepozno.

Kaj to pomeni?

Nakupni procesi v poslovnem okolju potekajo v štirih ključnih fazah in kasneje, ko se vključujemo, manjše so naše možnosti za pridobitev naročil in višje cene.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...