Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako izvajamo prepričljive predstavitve za uspešno prodajo B2B?

Pri prodaji poslovnim kupcem moramo v večini primerov tako ali drugače predstaviti svoje izdelke, storitve in rešitve. 

To je lahko razlaga posameznemu sogovorniku, ali zahtevnejša prezentacija, ki je namenjena več predstavnikom kupcev iz različnih področij. 

Ob tem se je v zadnjem letu zgodila še ena velika sprememba in sicer, da večino predstavitev izvajamo na daljavo in v virtualnem okolju.

Nadaljuj z branjem

Je Linkedin zares samo izguba časa ali je neizkoriščena prodajna priložnost?

Dejstvo je, da je Linkedin najbolj uveljavljeno poslovno družbeno omrežje, ki ga bolj ali manj redno pri nas spremljajo tisoči, po vsem svetu pa stotine milijonov ljudi. 

Nekateri zgolj za zabavo in informiranje, drugi za kadrovanje, to pomeni iskanje kadrov ali (boljše) zaposlitve in tretji za pridobivanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev. 

Kot smo že govorili, imamo za to sicer različne možnosti.

Nadaljuj z branjem

Trije učinkoviti načini, kako najdemo nove kupce za uspešno prodajo B2B

Najbolj pogosto vprašanje pri prodaji B2B, s katerim se ukvarja tudi večina avtorjev, ki izobražujejo in svetujejo na tem področju, je pridobivanje stikov s potencialnimi novimi kupci. 

Čeprav so se možnosti zaradi koronavirusa nekoliko skrčile, jih je še vedno precej. 

Med njimi izstopajo tri, s katerimi morebitne nove kupce najdemo najbolj hitro in učinkovito.

Nadaljuj z branjem

Postanite mojster (ali mojstrica) prodaje B2B z uporabo Linkedina

V preteklih nekaj mesecih ali letih je marsikdo ugotovil, da Linkedin ni čarobna rešitev in obupal nad njegovo uporabnostjo pri prodaji B2B.  

Vendar takšno prepričanje ne drži.  

Dejstvo je, da ga poslovna javnost spremlja in kjer so kupci, med njimi vedno lahko najdemo svoje prodajne priložnosti. 

Zato Linkedin je učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo izkoristiti.

Nadaljuj z branjem

10 pogostih napak pri prodaji kompleksnih izdelkov, storitev in rešitev

Kot smo govorili že večkrat, prodaja poslovnim kupcem ni ravno znanost, čeprav tudi ni preprosta. 

Njihovi nakupi namreč potekajo na pretežno ustaljen način, na kar se lahko pripravimo in tako dosežemo, da naši prodajni rezultati niso odvisni predvsem od občutkov. 

Vendar pri ponudnikih že leta opažam značilne in dokaj banalne napake, ki občutno vplivajo na uspešnost prodaje. 

Nadaljuj z branjem

Kako povečamo prodajo B2B s pristopom in metodo Solution Selling?

Potrebe številnih poslovnih kupcev so se zaradi pandemije spremenile in se spreminjajo še naprej.

Zato bolj kot kadarkoli potrebujemo učinkovit prodajni pristop, s katerim širimo sodelovanje z obstoječimi kupci ter pridobivamo nove.  

In pri tem nam lahko pomagata pristop in metoda prodaje rešitev (ang. Solution Selling).  

Nadaljuj z branjem

Kako poslovnim kupcem uspešno prodajamo zahtevne izdelke, storitve in rešitve?

Pri pogovorih s poslovnimi kupci, torej B2B, se pogosto srečujemo s prodajo zahtevnejših izdelkov, storitev in rešitev. 

Njihova glavna in skupna značilnost je večja vrednost nakupov, kar lahko pomeni od nekaj tisoč ali deset tisoč, do več sto tisoč ali celo milijonov evrov. 

Temu primerni so odločevalski procesi kupcev, pri katerih se večkrat znajdemo v slepi ulici, ko ne vemo, pri čem smo in kakšne so možnosti, da pridobimo njihova naročila. 

Zato marsikoga zagotovo zanima, ali in kako lahko izboljšamo svojo uspešnost pri večjih nakupih, ki si jih kot ponudniki seveda najbolj želimo. 

Nadaljuj z branjem

Zakaj direktorjem in vodjem prodaje stalno zmanjkuje časa in kako si lahko pomagamo?

Verjetno bi danes težko našli direktorja in vodjo na področju prodaje B2B, ki mu stalno ne zmanjkuje časa. 

Govorimo o pravih managerjih, ki so v podjetjih odgovorni za vodenje prodajnih sodelavcev ter rezultate, v nasprotju s posamezniki, ki so vodilni samo po nazivu. 

Pri čemer si odgovor na naslovno vprašanje zagotovo težko predstavlja nekdo, ki s tem nima praktičnih izkušenj.

Nadaljuj z branjem

Trije primeri razmetavanja denarja za prodajna izobraževanja

Na podlagi javno dostopnih podatkov lahko sklepamo, da se pri nas za prodajna izobraževanja vsako leto porabi krepko preko milijon evrov, kar ni malo denarja.  

Vendar pa izkušnje kažejo, da ga naročniki očitno precej »zmečejo skozi okno«. 

Za lažjo predstavo o čem govorimo, opisujem tri resnične primere s področja B2B, čeprav bi jih lahko navedli še precej več.

Nadaljuj z branjem

Kako lahko vsak hitro izboljša svojo prodajno uspešnost?

Za osebno uspešnost pri prodaji poslovnim kupcem, torej B2B, so ključni trije dejavniki: prodajne sposobnosti, produktivnost in motivacija.   

Ker smo o pristopih, ki nam pomagajo pri prodajnih sposobnostih, govorili že veliko, se tokrat posvetimo drugima dvema vprašanjema. 

Predvsem zato, ker sta se pri delu od doma produktivnost in motivacija marsikje opazno poslabšali.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...