Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kako pri prodaji B2B učinkovito upravljamo svoj delovni čas?

Preizkušeno je uspešnost prodaje poslovnim kupcem v večini podjetij odvisna od količine in vsebine prodajnih dejavnosti. 

Kajti dokaj redki so ponudniki, ki pridobivajo povpraševanja in naročila, ne da bi se posebej trudili. 

Dosežki vseh preostalih pa so odvisni od učinkovitosti prodaje.

Nadaljuj z branjem

Kako sistematično povečamo prodajo obstoječim poslovnim kupcem?

Če bi me vprašali za nasvet o povečanju prodaje, bi predlagal, da najprej preverite in izkoristite možnosti pri obstoječih kupcih. 

Kajti v večini podjetij imamo največ neizkoriščenih priložnosti prav pri kupcih, s katerimi že sodelujemo. 

Zato marsikoga zagotovo zanima, kako lahko to dosežemo.

Nadaljuj z branjem

Jesenska Online akademija prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev (KAM)

Čeprav imajo ponekod ta čas veliko povpraševanj novih kupcev, v številnih podjetjih večino prihodkov ustvarimo – in jih bomo še naprej – s stalnimi poslovnimi kupci. 

Kot vemo, so med njimi posebej pomembni ključni kupci, od katerih smo najbolj odvisni. 

Zato moramo načrtno skrbeti, da z njimi stalno krepimo odnose in jih obdržimo ter sodelovanje še razširimo. Kajti najboljše možnosti za izboljšanje in povečanje prodaje imamo prav pri ključnih in drugih stalnih kupcih.

Nadaljuj z branjem

Trije ključni dejavniki za uspešno prodajo B2B na daljavo

Na številnih področjih in posebej pri poslovnih kupcih v tujini ta čas, ki mu še ne vidimo konca, prevladuje prodaja na daljavo.

In to je za marsikoga precejšnja novost. 

Čeprav veliko pravil ostaja enakih, ima prodaja B2B na daljavo svoje posebnosti, med katerimi izstopajo trije dejavniki.

Nadaljuj z branjem

Covid-19: Kako pridobivamo priložnosti in kupce pri prodaji B2B na daljavo?

Če zaradi koronavirusa tega še niso naredili doslej, bodo morali marsikje spremeniti svoje marketinške in prodajne pristope. 

Kot vemo, imamo mnogo podjetij, pri katerih pandemija ne vpliva na prodajo in so jo ponekod celo povečali.  

In številne druge, kjer so – ali bodo kmalu – prodajni lijaki v veliki meri presahnili, saj ustaljeni načini pridobivanja kupcev ne delujejo več.

Nadaljuj z branjem

Ali načrtujete letno ali strateško prodajno konferenco?

Letne in strateške prodajne konference so dokaj uveljavljena praksa v številnih podjetjih, čeprav jih morda imenujejo drugače. 

Gre namreč za pregled doseženih rezultatov v preteklem in načrte za prihodnje enoletno ali večletno obdobje.  

Kadar imajo v podjetjih razvejano prodajno mrežo v tujini, pa je pogosto hkrati edina priložnost, ko se zberejo vsi njihovi predstavniki.

Nadaljuj z branjem

Kako se znebimo nelagodja, odpora ali strahu pri prodaji B2B?

Če pri prodaji poslovnim kupcem občutite nelagodje, odpor ali strah, imam dobro novico.  

In sicer, da vse to lahko odpravimo, če se vsaj malo potrudimo. 

Kot smo že govorili, odpor izhaja iz potrošniških izkušenj, kjer nas ponudniki stalno oblegajo s svojimi reklamami in ponudbami. 

Nelagodje je običajno povezano z izdelčnim prodajnim pristopom, ki temelji na predstavitvah izdelkov in storitev, ki jih želimo prodati.  

Strah pa je posledica negativnih izkušenj z bolj ali manj neprijaznimi zavrnitvami kupcev, ki nas osebno prizadenejo.

Nadaljuj z branjem

Aktualno: Kako uspešno prodajamo B2B, ne da bi prodajali?

Precej zaposlenih, ki se z njo ukvarjajo, ali kakorkoli sodelujejo, ima do prodaje poslovnim kupcem manjši ali večji odpor, ali pa je odkrito ne marajo.

Ko smo se na primer pred časom dogovarjali za interno izobraževanje, me je vodja prodaje posebej opozoril, naj jo omenjam čim manj, saj njegovi sodelavci ne marajo niti slišati, da se ukvarjajo s prodajo. 

In takšno razmišljanje še zdaleč ni osamljeno.

Nadaljuj z branjem

Brezplačno: Kako dosežemo trajno uspešnost prodaje B2B?

V vsakem podjetju bi zagotovo želeli, da prodaja poslovnim kupcem deluje kot dobro podmazan stroj, ter ne bi bilo treba ves čas skrbeti, kje bodo pridobili naročila in kakšni bodo poslovni rezultati. 

Ponekod tako tudi je, čemur pravimo trajno uspešno prodaja.  

V primerjavi z drugimi, kjer imajo prodajne krivulje nenehne vzpone in padce, ali so v najslabšem primeru usmerjene celo navzdol. 

Trajno uspešna prodaja ima dve glavni značilnosti, ki sta rast prihodkov in dobičkonosnosti naročil.

Nadaljuj z branjem

Ali marketing delate na polno, prodajni lijak pa je dokaj prazen?

Če se z marketingom trudite, prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev pa ni od nikjer, so najbolj pogosto trije razlogi.  

Prva je, da kupci po izdelkih, storitvah ali rešitvah nimajo potreb in jih zato ne zanimajo. 

Druga možnost je, da uporabljate napačne pristope.  

In tretja, da so pristopi sicer pravi, vendar jih uporabljate na napačen način.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...