Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

10 ključnih razlogov za uporabo webinarjev pri prodaji B2B

Predstavitve – ali prezentacije – so med najbolj učinkovitimi načini za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih poslovnih kupcih doma in v tujini.  

V današnjem času jih lahko izvajamo v obliki webinarjev, kar pa uspešno izkoriščajo v dokaj redkih podjetjih. 

Med drugim tudi, ker gre za razmeroma nov pristop, za katerega nam še nekoliko primanjkuje znanja, izkušenj in poguma.

Nadaljuj z branjem

Kako smo pridobili največ kupcev pri prodaji B2B in zakaj?

Za pridobivanje prodajnih priložnosti in poslovnih kupcev smo v praksi preizkusili zares veliko načinov. 

Težko se namreč spomnim kakšnega, ki ga nismo. 

Daleč najbolj učinkovite med vsemi pa so bile predstavitve naših izdelkov, storitev in rešitev.

Nadaljuj z branjem

Webinar: Kako pridobivamo kupce za uspešno prodajo B2B doma in v tujini z webinarji

Podobne razmere kot lani nas bodo spremljale vsaj še nekaj časa tudi letos, zato se je za doseganje svojih prodajnih ciljev koristno temu prilagoditi.

Kot vemo, so v mnogo podjetjih večino prodajnih priložnosti in kupcev pridobili na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih dogodkih, ki trenutno večinoma niso uporabni.

Daleč najboljša možnost, s katero jih lahko nadomestimo, pa so spletne predstavitve ali t.i. webinarji.

Nadaljuj z branjem

Ali se vam bo po praznikih pridružil nov sodelavec (ali sodelavka) za marketing ali prodajo B2B?

Začetek novega poslovnega leta je tudi čas zamenjave služb, ko se nam morda pridružijo novi sodelavci za marketing in/ali prodajo poslovnim kupcem. 

Sledi obdobje uvajanja, ko sta posebej pri manj izkušenih in novincih na določenem področju pomembni dve vrsti znanja: strokovno in prodajno.  

O tem govorimo, ker opažam, da v podjetjih večkrat pozabijo predvsem na drugo, torej prodajno znanje.

Nadaljuj z branjem

Zimska Online šola za uspešno prodajo B2B pri odnosih s kupci na daljavo

Odnosi s poslovnimi kupci na daljavo so dejstvo, ki nas bo spremljalo vsaj še nekaj časa, čemur moramo prilagoditi tudi svoje prodajne pristope in veščine.  

In pri tem so posebej pomembni štirje dejavniki.  

Prvi, zaradi izpada sejmov in drugih dogodkov, kjer smo se srečevali z obstoječimi in novimi kupci, moramo uporabiti druge poti za navezovanje stikov in pridobivanje prodajnih priložnosti. Katere načine in kako jih lahko uporabimo za polnjenje svojega prodajnega lijaka pri odnosih s kupci na daljavo?

Nadaljuj z branjem

Kako naredimo marketinški načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021 na eni strani A4*?

V zadnjih desetih letih so v mnogih podjetjih večino prodajnih priložnosti pridobili na sejmih, konferencah, skupinskih predstavitvah in drugih podobnih dogodkih, kjer so se srečevali s svojimi obstoječimi in novimi poslovnimi kupci.  

Zato o predvidenih dejavnostih niti ni bilo treba veliko razmišljati, temveč so jih zgolj ponavljali ter po potrebi dopolnjevali in izpopolnjevali. 

Vendar vse to zaradi koronavirusa vsaj še nekaj časa ne bo uporabno, čemur moramo prilagoditi tudi svoje marketinške načrte.

Nadaljuj z branjem

Ali že veste, kako boste pri prodaji B2B naslednje leto pridobili dovolj naročil?

Če imate že danes dovolj naročil poslovnih kupcev za naslednje leto, ali veste, kako jih boste zagotovo prejeli, je to odlično.  

Vendar pogovori z mnogimi podjetniki kažejo na precejšnjo negotovost zaradi nadaljevanja zdravstvene krize in njen vpliv na mednarodno gospodarstvo. 

V takšnem položaju imamo za pridobivanje naročil najmanj tri učinkovite možnosti, ki jih lahko uporabimo takoj ter brez velikih priprav in stroškov.

Nadaljuj z branjem

Naredimo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021. Plus ideja za domiselno praznično darilo.

Naslednje leto bo vsaj na začetku dokaj drugačno od predhodnih, zato je priporočljivo, da temu prilagodimo tudi svoje prodajne načrte.  

Še lani ob tem času smo namreč veselo prejemali naročila, se s poslovnimi kupci dogovarjali za sodelovanje v naslednjem letu ter se ukvarjali z darili, voščilnicami in zabavami ob koncu za številne uspešnega poslovnega obdobja.  

Danes pa je slika precej drugačna.

Nadaljuj z branjem

NOVO: 60-minutni sistem za uspešno prodajo B2B brez hladnih klicev in neprijaznih zavrnitev

Čeprav se morda zdi malo verjetno, preizkušeno drži, da lahko prodajo povečamo, če se s poslovnimi kupci aktivno ukvarjamo vsaj eno uro dnevno. 

Vendar to ne pomeni, da zanje pripravljamo objave ali ponudbe, odgovarjamo na vprašanja, rešujemo razne neskladnosti ali sestankujemo, temveč da z njimi komuniciramo.  

Kajti, ključni pogoj za uspešno prodajo je načrtna in redna komunikacija s kupci.

Nadaljuj z branjem

Ali ste za prodajno izobraževanje pripravljeni nameniti 15 minut časa tedensko?

Toliko namreč traja, da preberemo dva do tri članke z uporabnimi nasveti s področja trženja, prodaje ali vodenja. 

Zakaj bi vas to zanimalo? 

Poslovno okolje se je že doslej spreminjalo hitreje, kot je večina uspela slediti, koronavirus pa je dogajanje postavil na glavo. Ker je onemogočil nekatere ustaljene prodajne poti, moramo poiskati nove, na kar je večina pripravljena dokaj slabo. 

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...