Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Zakaj lahko s svojo strokovnostjo zapravljamo posle in kako se temu izognemo?

Pred časom sva z direktorjem manjšega podjetja govorila o enem od njegovih prodajnih sodelavcev.  

Povedal je, da je bil deležen več strokovnih usposabljanj pri nas in v tujini, vendar vseeno nima nobenih prodajnih rezultatov.  

To omenjam, ker gre za značilen primer zgrešene predstave, da za uspešno prodajo B2B potrebujemo obilico strokovnega znanja.

Nadaljuj z branjem

Zakaj strokovno znanje za uspešno prodajo B2B ni dovolj?

Ko se pri prodajnih izobraževanjih z udeleženci pogovarjamo, kako se predstavijo potencialnim kupcem, opisujejo svoje podjetje ter izdelke in storitve.  

Vsi, brez izjeme. 

Strokovnost je zagotovo pomembna, vendar sta takšna miselnost in pristop danes zastarela ter manj učinkovita kot v preteklosti.

Nadaljuj z branjem

Kaj morajo o prodaji B2B vedeti tehnični in drugi strokovnjaki?

Pri prodaji B2B v mnogih primerih potrebujemo tehnične in druge strokovnjake, kar ima dobre in slabe plati.  

Dobra je, ker tako krepimo zaupanje kupcev, da zares razumemo njihove potrebe in jim nudimo prave rešitve.  

Slaba pa, da nam lahko strokovnjaki pri prodaji včasih naredijo več škode kot koristi.

Nadaljuj z branjem

Trije učinkoviti pristopi za pridobivanje novih kupcev pri prodaji B2B

Pri prodaji B2B imamo dve možnosti.   

Prva je prodaja obstoječim kupcem, s katerimi že sodelujemo in druga novi kupci, s katerimi želimo sodelovati. 

In pri slednjih se pogosto zastavlja vprašanje, kako z njimi najlažje navežemo stike ter ugotovimo, kakšne so naše možnosti za sodelovanje. 

Nadaljuj z branjem

Kako se znebimo neprijetnih občutkov ob pridobivanju poslovnih kupcev po telefonu?

Čeprav so telefonski klici najhitrejši način za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B, jih večina ne mara. 

Glavni razlogi so nelagodje, da ljudi motimo ali celo nadlegujemo pri njihovemu delu ter strah prej neprijaznimi sogovorniki in zavrnitvami. 

Kot sem že omenil, telefon pri prodaji poslovnim kupcem uporabljam preko trideset let in imam zanemarljivo malo neprijetnih pogovorov.

Nadaljuj z branjem

Kako po telefonu najdemo kupce za uspešno prodajo B2B?

Kljub vsem sodobnim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovito orodje pri prodaji B2B, če ga znamo pravilno uporabljati.  

Zakaj? 

Ker nam ni treba čakati odzivov kupcev na naša prodajna sporočilo, ki jih pošiljamo po elektronski pošti ali objavljamo v poslovnih, strokovnih in družbenih medijih, temveč odgovore dobimo takoj.

Nadaljuj z branjem

13 načinov za pridobivanje kupcev pri prodaji B2B in kako delujejo

Kadar se pogovarjamo o tej temi, večina pove, da kot ponudniki za pridobivanje prodajnih priložnosti pri obstoječih in novih kupcih uporabljajo dva do tri načine.  

Zato je za marsikoga najbrž presenetljiv podatek, da smo jih v praksi preizkusili več kot dvajset, od hladnega klicanja, do partnerskega marketinga in tržnih raziskav. 

Nekatere smo prej ali kasneje opustili, vendar je izbira še vedno precej večja kot kažejo običajne številke.

Nadaljuj z branjem

5-delni sistem za povečanje prodaje B2B v vsakem podjetju

Že leta udeležence prodajnih usposabljanj med drugim vprašam, kako pridobivajo nove prodajne stike in priložnosti ter ugotavljam, da tega skoraj nihče ne počne redno in sistematično. 

Kjer imajo naročil dovolj ali celo preveč, to seveda ni težava.

Vendar so takšni ponudniki v manjšini, saj jih mora večina vedno znova pridobivati pri svojih obstoječih kupcih ali poiskati nove kupce.

Nadaljuj z branjem

Kje lahko najdemo ideje za izboljšanje uspešnosti prodaje B2B? Plus posebna ponudba.

Številne ideje, s katerimi sem izboljšal svoje prodajne rezultate, sem našel v knjigah in precej manj v brezplačnih gradivih. 

Kako to? 

Knjige so celota, ki je namenjena, da bralcem resnično pomaga, medtem ko je glavni cilj zastonjskih vsebin, da vzbudijo potrebo po nakupu določenih izdelkov ali storitev.

Nadaljuj z branjem

Kako sem prekršil pravilo za uspešno prodajo B2B in zapravil posel

To se ni zgodilo pred desetletji, temveč pred nekaj leti in kot izkušenemu v prodaji poslovnim kupcem. 

Iz uglednega podjetja so nas povabili na predstavitev izdelka, ki ga dobro poznam in se o njem vedno z veseljem pogovarjam s potencialnimi kupci. 

Poleg tega je njegova uporabnost dokaj preprosta, zato skoraj ni možnosti, da je kupci ne bi razumeli.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...