Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

6 korakov za učinkovite hladne klice pri prodaji B2B. Plus Linkedin.

Kot vemo, so t.i. hladni telefonski klici oseb, ki nas ne poznajo in našega klica ne pričakujejo. 

To sta bistvena dejavnika, zaradi katerih so njihovi odzivi nepredvidljivi, zadržani in lahko tudi neprijazni. 

Zato se pristopi pri hladnem klicanju poslovnih kupcev bistveno razlikujejo od običajnih stikov s poslovnimi partnerji, ki nas poznajo. 

Nadaljuj z branjem

Kako po telefonu najdemo priložnosti za uspešno prodajo B2B?

Zaradi manj druženja znova postajajo pomembnejše veščine, s katerimi lahko navezujemo in vzdržujemo stike s poslovnimi kupci na daljavo. 

In čeprav ga večina v prodaji ne mara, je na prvem mestu po uporabnosti še vedno telefon. 

Zato marsikoga najbrž zanima, kako ga lahko uporabljamo pri prodaji B2B brez pretiranega stresa in neprijaznih zavrnitev.

Nadaljuj z branjem

Zakaj je prodaja B2B danes težja, kot je bila v preteklosti? Plus darilo.

Ali ste morda tudi pri svojem delu opazili, da so poslovni kupci zadnja leta težje dosegljivi za pogovore po telefonu in za sestanke, da so manj prijazni, bolj zadržani in da je prodaja B2B danes nasploh težja, kot je bila v preteklosti? 

Razlogov je več, zato se spomnimo samo nekaterih pomembnejših. 

Nadaljuj z branjem

Kako povečamo prodajo B2B s pristopom in metodo Solution Selling?

Prednostne potrebe večine poslovnih kupcev so se zaradi pandemije spremenile in se bodo spreminjale še naprej, tudi ko bo zdravstvene krize konec. 

Zato bolj kot kadarkoli prej potrebujemo učinkovit prodajni pristop, s katerim bomo lažje in hitreje širili sodelovanje z obstoječimi kupci ter pridobivali nove.  

In pri tem nam lahko pomagata pristop in metoda prodaje rešitev (ang. Solution Selling).

Nadaljuj z branjem

Zakaj nas ključni kupci zapustijo in kako se temu izognemo?

Kadar nas zapustijo stalni poslovni kupci, je neprijetno, če nas zapustijo ključni kupci, pa ima to lahko občutne posledice.   

V mnogih podjetjih se takrat izgovarjajo, tolažijo ali slepijo, da je kupec našel cenejšega ponudnika ali da jih je izločil konkurent z boljšimi osebnimi povezavami.  

Kar v večini primerov ne drži.  

Zakaj nas torej ključni kupci v resnici zapustijo in kako se temu izognemo?

Nadaljuj z branjem

Kako preprečimo, da nam zaradi pandemije ključne kupce prevzame konkurenca?

Če želimo preprečiti, da nam ključne kupce prevzame konkurenca, moramo ohranjati njihovo zvestobo, ki je pomembna iz dveh glavnih razlogov. 

Prvič, ker v številnih podjetjih večji del prihodkov ustvarimo s stalnimi in predvsem ključnimi kupci. In drugič, ker je prodaja v podjetjih in organizacijah, kjer nas poznajo in nam zaupajo, lažja, hitrejša, cenejša in bolj dobičkonosna kot iskanje novih kupcev. 

Vendar pa bo pandemija bolj ali manj vplivala tudi na odnose in zvestobo naših ključnih kupcev.

Nadaljuj z branjem

Kaj morajo za uspešno prodajo B2B v času krize upoštevati skrbniki ključnih kupcev?

Najbolj dragocena naložba vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu, so njegovi kupci.  

Brez kupcev ni naročil, dela, izdanih računov in denarja. Če nimamo kupcev, nam ne pomagajo še tako kakovostni izdelki, storitve in rešitve, vsi certifikati in priznanja ter ne nazadnje vrhunski strokovnjaki. 

Zakaj je navedeno dejstvo prav sedaj še posebej pomembno?

Nadaljuj z branjem

21 načinov za prodajo poslovnim kupcem po višjih cenah

To je preverjeno eno od treh najbolj pogostih vprašanj pri prodaji B2B.  

Kako dosežemo, da nas kupci ves čas ne stiskajo s cenami in da večinoma ne prodajamo po najnižjih cenah?  

Čarobne formule, ki bi to rešila z eno potezo, sicer ni. Vendar poznamo več kot dvajset načinov, kako lahko poslovnim kupcem svoje izdelke, storitve in rešitve prodajmo po višjih cenah.

Nadaljuj z branjem

Kje najdemo skrite rezerve za uspešno prodajo B2B v težkih časih?

Podjetja, gospodarstvo in celotno družbo poganja prodaja. 

Brez prodaje ni denarja za poslovanje podjetij, davčnih in drugih prihodkov za državni proračun ter sredstev za delovanje negospodarstva. 

Vendar pa se značilnosti trgov, potrebe poslovnih kupcev in posledično prodaja B2B v težkih časih vedno spremenijo.

Nadaljuj z branjem

15 učinkovitih strategij za uspešno prodajo B2B v času krize

Če je še pred dobrima dvema tednoma kazalo, da je koronavirus motnja, ki bo minila do konca meseca, je sedaj najbrž vsem jasno, da ni tako. 

Čeprav so dejavnosti in podjetja, ki služijo, kot še nikoli, ima velik del gospodarstva težave na vseh področjih. 

Zaustavitev proizvodnje in izvajanja storitev, upad produktivnosti zaradi dela zaposlenih od doma, oteženo ali onemogočeno sodelovanje z dobavitelji, padec prodaje, izvedbe naročil, prihodkov in likvidnosti ter splošno zmanjšanje kupne moči, so samo najbolj očitne posledice največje svetovne krize v povojni zgodovini. 

Zato je že čas, da resno premislimo o svojih prodajnih strategijah in se prilagodimo novim razmeram, ki jih verjetno še ne bo kmalu konec.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...