Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Ali že veste, kako boste pri prodaji B2B naslednje leto pridobili dovolj naročil?

Če imate že danes dovolj naročil poslovnih kupcev za naslednje leto, ali veste, kako jih boste zagotovo prejeli, je to odlično.  

Vendar pogovori z mnogimi podjetniki kažejo na precejšnjo negotovost zaradi nadaljevanja zdravstvene krize in njen vpliv na mednarodno gospodarstvo. 

V takšnem položaju imamo za pridobivanje naročil najmanj tri učinkovite možnosti, ki jih lahko uporabimo takoj ter brez velikih priprav in stroškov.

Nadaljuj z branjem

Naredimo načrt za uspešno prodajo B2B v letu 2021. Plus ideja za domiselno praznično darilo.

Naslednje leto bo vsaj na začetku dokaj drugačno od predhodnih, zato je priporočljivo, da temu prilagodimo tudi svoje prodajne načrte.  

Še lani ob tem času smo namreč veselo prejemali naročila, se s poslovnimi kupci dogovarjali za sodelovanje v naslednjem letu ter se ukvarjali z darili, voščilnicami in zabavami ob koncu za številne uspešnega poslovnega obdobja.  

Danes pa je slika precej drugačna.

Nadaljuj z branjem

NOVO: 60-minutni sistem za uspešno prodajo B2B brez hladnih klicev in neprijaznih zavrnitev

Čeprav se morda zdi malo verjetno, preizkušeno drži, da lahko prodajo povečamo, če se s poslovnimi kupci aktivno ukvarjamo vsaj eno uro dnevno. 

Vendar to ne pomeni, da zanje pripravljamo objave ali ponudbe, odgovarjamo na vprašanja, rešujemo razne neskladnosti ali sestankujemo, temveč da z njimi komuniciramo.  

Kajti, ključni pogoj za uspešno prodajo je načrtna in redna komunikacija s kupci.

Nadaljuj z branjem

Ali ste za prodajno izobraževanje pripravljeni nameniti 15 minut časa tedensko?

Toliko namreč traja, da preberemo dva do tri članke z uporabnimi nasveti s področja trženja, prodaje ali vodenja. 

Zakaj bi vas to zanimalo? 

Poslovno okolje se je že doslej spreminjalo hitreje, kot je večina uspela slediti, koronavirus pa je dogajanje postavil na glavo. Ker je onemogočil nekatere ustaljene prodajne poti, moramo poiskati nove, na kar je večina pripravljena dokaj slabo. 

Nadaljuj z branjem

Kako pri prodaji B2B učinkovito upravljamo svoj delovni čas?

Preizkušeno je uspešnost prodaje poslovnim kupcem v večini podjetij odvisna od količine in vsebine prodajnih dejavnosti. 

Kajti dokaj redki so ponudniki, ki pridobivajo povpraševanja in naročila, ne da bi se posebej trudili. 

Dosežki vseh preostalih pa so odvisni od učinkovitosti prodaje.

Nadaljuj z branjem

Kako sistematično povečamo prodajo obstoječim poslovnim kupcem?

Če bi me vprašali za nasvet o povečanju prodaje, bi predlagal, da najprej preverite in izkoristite možnosti pri obstoječih kupcih. 

Kajti v večini podjetij imamo največ neizkoriščenih priložnosti prav pri kupcih, s katerimi že sodelujemo. 

Zato marsikoga zagotovo zanima, kako lahko to dosežemo.

Nadaljuj z branjem

Jesenska Online akademija prodaje B2B za skrbnike ključnih kupcev (KAM)

Čeprav imajo ponekod ta čas veliko povpraševanj novih kupcev, v številnih podjetjih večino prihodkov ustvarimo – in jih bomo še naprej – s stalnimi poslovnimi kupci. 

Kot vemo, so med njimi posebej pomembni ključni kupci, od katerih smo najbolj odvisni. 

Zato moramo načrtno skrbeti, da z njimi stalno krepimo odnose in jih obdržimo ter sodelovanje še razširimo. Kajti najboljše možnosti za izboljšanje in povečanje prodaje imamo prav pri ključnih in drugih stalnih kupcih.

Nadaljuj z branjem

Trije ključni dejavniki za uspešno prodajo B2B na daljavo

Na številnih področjih in posebej pri poslovnih kupcih v tujini ta čas, ki mu še ne vidimo konca, prevladuje prodaja na daljavo.

In to je za marsikoga precejšnja novost. 

Čeprav veliko pravil ostaja enakih, ima prodaja B2B na daljavo svoje posebnosti, med katerimi izstopajo trije dejavniki.

Nadaljuj z branjem

Covid-19: Kako pridobivamo priložnosti in kupce pri prodaji B2B na daljavo?

Če zaradi koronavirusa tega še niso naredili doslej, bodo morali marsikje spremeniti svoje marketinške in prodajne pristope. 

Kot vemo, imamo mnogo podjetij, pri katerih pandemija ne vpliva na prodajo in so jo ponekod celo povečali.  

In številne druge, kjer so – ali bodo kmalu – prodajni lijaki v veliki meri presahnili, saj ustaljeni načini pridobivanja kupcev ne delujejo več.

Nadaljuj z branjem

Ali načrtujete letno ali strateško prodajno konferenco?

Letne in strateške prodajne konference so dokaj uveljavljena praksa v številnih podjetjih, čeprav jih morda imenujejo drugače. 

Gre namreč za pregled doseženih rezultatov v preteklem in načrte za prihodnje enoletno ali večletno obdobje.  

Kadar imajo v podjetjih razvejano prodajno mrežo v tujini, pa je pogosto hkrati edina priložnost, ko se zberejo vsi njihovi predstavniki.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...