Pojdi na glavno vsebino

Prodajni nasveti

// Nasveti, ki vam pomagajo izboljšati prodajo.

Kaj moramo vedeti za uspešno prodajo sodobnim potrošnikom (B2C)

V praksi se večkrat srečujem s podjetji, ki prodajajo tako poslovnim kupcem (B2B) kot tudi potrošnikom (B2C). 

In kot sem že omenil, sem vedno znova neprijetno presenečen, da večina avtorjev področji obravnava enako, saj se razlikujeta v številnih dejavnikih.

Zato zares ni vseeno, komu prodajamo.

Nadaljuj z branjem

Kako smo pridobili največ potencialnih kupcev za uspešno prodajo B2B?

V zadnjih dvajsetih letih smo v podjetjih, kjer sem vodil marketing in/ali prodajo, preizkusili številne pristope za pridobivanje potencialnih kupcev. 

Vsak je sicer bolj ali manj deloval, vendar noben ni bil dovolj učinkovit, da bi nam stalno zagotavljal nove prodajne priložnosti. 

Dokler nismo odkrili načina, na katerega smo se lahko zanesli in smo ga nato uporabljali vedno znova.

Nadaljuj z branjem

Ali želite pridobivati kupce z webinarji, vendar ne veste, kako bi se tega lotili?

V pogovorih o marketingu in prodaji B2B se večkrat izkaže, da bi v podjetjih za pridobivanje kupcev želeli uporabljati webinarje, vendar ne vedo, kako naj to naredijo. 

Kajti dejstvo je, da so odnosi na daljavo sprememba, ki se bo pri komunikaciji s kupci v precejšnji meri ohranila tudi po koncu koronavirusa in omejitev druženja. 

To potrjuje tudi lastna izkušnja iz lanskega leta, ko smo v podjetjih, s katerimi sodelujem, kar 90 odstotkov vseh predstavitev izvedli na daljavo, čeprav bi se lahko srečali osebno.

Nadaljuj z branjem

Kako z webinarji pridobivamo potencialne kupce za uspešno prodajo B2B

Čeprav smo lani ob tem času verjeli, ali si vsaj želeli, da bo tekom leta koronavirus premagan, mu zaenkrat še ni videti konca.  

Zato nas bodo tudi letos spremljale omejitve pri druženju s kupci in predvsem odnosi na daljavo, čemur moramo prilagoditi svoje prodajne pristope. 

In ena od najbolj učinkovitih možnosti za pridobivanje potencialnih kupcev so zagotovo webinarji, če jih znamo izkoristiti.

Nadaljuj z branjem

7 ključnih dejavnikov za uspešno prodajo B2B v letu 2022

Prodajno okolje in kupci so se v zadnjih dvajsetih letih temeljito spremenili. Največ zaslug za to imajo internet in z njim povezani mediji ter od lani Covid-19.

Zato moramo spremeniti tudi svoje trženjske in prodajne pristope.

Kaj vse se je spremenilo in kako se najbolje prilagodimo?

Nadaljuj z branjem

Kako učinkovito rešujemo reklamacije in jih spremenimo v prodajne priložnosti?

Preizkušeno pravilo pravi, da nas poslovni kupci ne zapuščajo zaradi slabe kakovosti ali (pre)visokih cen, temveč zaradi neprimernega reševanja njihovih reklamacij. 

Nihče od nas ne pričakuje, da smo popolni in brez napak, temveč, da se ob neskladnostih pri naših izdelkih in storitvah ustrezno odzivamo.  

Zato je učinkovito reševanje reklamacij ena od pomembnejših veščin za zagotavljanje zadovoljstva in dolgoročnega sodelovanja s kupci nasploh.

Nadaljuj z branjem

Kako ocenimo in izkoristimo potencial svojih obstoječih kupcev pri prodaji B2B?

V večini podjetij imamo manj ali več neizkoriščenih priložnosti za prodajo svojim poslovnim kupcem in sicer iz treh razlogov.

Prvič, ker jih ne opazimo ali ne prepoznamo kot zaradi drevesa včasih ne vidimo gozda. 

Drugič, ker se običajno večino časa ukvarjamo s pridobivanjem novih kupcev in jih nekoliko zanemarjamo.  

In tretjič, ker priložnosti morda celo vidimo, vendar jih ne znamo izkoristiti.

Nadaljuj z branjem

[Webinar] Kako obdržimo obstoječe in pridobimo nove kupce v letu 2022?

Čez dober mesec se bodo začeli prazniki, po katerih bomo obrnili nov list, na katerem bo pisalo poslovno leto 2022. 

Čeprav smo pričakovali, da se bosta prodaja in poslovanje nasploh vrnila na ustaljene tire, se očitno vsaj v kratkem to še ne bo zgodilo. 

Ne glede na vse bodo prodajni načrti pri večini ponudnikov sestavljeni iz treh delov.

Nadaljuj z branjem

15 vprašanj, ki jih moramo zastaviti poslovnim kupcem za uspešno prodajo B2B

Poslovno okolje in kupci so se spremenili, zato moramo danes uporabljati drugačne prodajne pristope kot smo jih v preteklosti.  

Zaradi široke dostopnosti informacij o izdelkih, storitvah in rešitvah se namreč pogosto srečujemo s sogovorniki, ki že imajo svoje predstave o tem, kaj in za kakšno ceno so pripravljeni kupiti.  

In če s svojimi razlagami ne ustrezamo njihovim pričakovanjem, nas ocenijo kot neprimernega ponudnika, česar se pogosto niti ne zavedamo.

Nadaljuj z branjem

Kaj moramo vedeti o zastavljanju vprašanj kupcem za uspešno prodajo B2B?

Čeprav se s tem morda kdo ne strinja, je predstava o prodajnih predstavnikih, ki govorijo kot naviti in kupcem sploh ne pustijo do besede, že zdavnaj zastarela in ne velja več. 

V sodobnem poslovnem okolju je namreč ena od ključnih veščin za uspešno prodajo B2B zastavljanje vprašanj kupcem in pozorno poslušanje njihovih odgovorov.  

Kajti, če smo sposobni uporabiti prava vprašanja, ob pravem času in na pravi način, nam sami povedo, kaj in pod kakšnimi pogoji so pripravljeni kupiti.

Nadaljuj z branjem

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...