Pojdi na glavno vsebino

NOVO: Sedem izobraževanj za uspešno prodajo B2B

Slovenskemu gospodarstvu gre v zadnjem času precej dobro. Številni ponudniki, od velikih proizvajalcev, do malih obrtnikov, imajo zaradi izvoza, gradenj in potrošnje polno naročil. Takšno stanje ustvarja občutek, da smo prodajno uspešni, kar nam povsem zadošča. Čeprav v resnici vse ni tako rožnato. 

Kljub dejstvu, da so se in se bodo poslovni kupci še spremenili, v mnogih podjetjih uporabljajo prodajne pristope izpred desetih in več let. Kako vem? Na podlagi pregledovanja spletnih strani ter iz pogovorov s podjetniki in udeleženci prodajnih izobraževanj. 

To trenutno sicer deluje, v prihodnosti pa zna postati težava. Zato se bolj strinjam s podjetniki, ki se tudi v času debelih krav obnašajo, kot da bo kmalu spet kriza. In stalno iščejo možnosti za izboljšanje svojih trženjskih, prodajnih in vodstvenih pristopov. 

Če razmišljate podobno in v podjetju načrtujete izobraževanje o trženju in prodaji ali vodenju za uspešno prodajo B2B, je morda lahko zanimiva kakšna od naslednjih vsebin. 

Skrivnosti uspešne prodaje B2B za začetnike 

Kaj in zakaj, kako, kdaj in pri kom poslovni kupci kupujejo? Kako poiščemo svoje prodajne priložnosti? Kako začnemo sestanek s poslovnim kupcem, kako ga usmerjamo in kako učinkovito končamo? Katere pogoje moramo izpolniti in kako uspešno zaključimo prodajo? In kako ravnamo, da kupci pri nas kupujejo vedno znova? 

Prodaja rešitev za uspešno prodajo B2B (Solution Selling) 

V prodaji poslovnim kupcem poznamo dva osnovna pristopa. Izdelčno prodajo, ki jo uporablja 90 odstotkov ponudnikov, in prodajo rešitev. V čem je razlika? Zakaj in kako s pristopom prodaje rešitev lažje najdemo prave prodajne priložnosti in hitreje zaključimo prodajo? In na kakšen način upoštevamo značilnosti sodobnega kupca, ki vse večji del nakupnega procesa opravi samostojno. 

Kako najdemo kupce za uspešno prodajo B2B (Akcijski načrt) 

Če želimo najti kupce za prodajo B2B, je dobro imeti načrt. Kdo so naši ciljni kupci? Katere organizacije in kdo od njihovih zaposlenih? Zakaj bi jih naša ponudba zanimala? Kako z njimi vzpostavimo prvi stik? V kakšnem primeru in kako se dogovorimo za sestanek? In kaj lahko naredimo, če jih naša ponudba ne zanima? Potrebujemo torej akcijski načrt, s katerim bomo poiskali kupce za uspešno prodajo B2B. 

Ciljno vodenje in nagrajevanje za uspešno prodajo B2B 

Prodaja je motor vsakega podjetja, ki se preživlja na trgu. Če ni prodaje, ni naročil, izdanih računov in prejetega denarja. Vendar dobra prodaja ni naključje, temveč je posledica načrtnega dela, za katerega smo odgovorni vodje. Zato je pogoj za uspešno prodajo učinkovito vodenje. Kaj moramo torej vedeti o vodenju in nagrajevanju prodaje B2B, vendar nam tega nihče ne pove? 

Kaj mora o prodaji B2B vedeti skrbnik ključnih kupcev? 

V večini podjetij večji del svojih prihodkov ustvarijo s stalnimi poslovnimi kupci. Kar je razumljivo, saj je prodaja sogovornikom, ki nas poznajo in nam zaupajo, bistveno lažja od iskanja novih kupcev. Vendar, kot vemo, vsi naši stalni kupci niso enako pomembni. Kdo so naši ključni kupci, kako jih določimo in kako z njimi ravnamo, da bodo pri nas kupovali vedno znova? 

Izobraževalno trženje: Iz teorije v prakso v treh korakih (Content Marketing B2B) 

V primerjavi s prodajo potrošnikom, ki se nakup pogosto odločimo takoj, odločanje o nakupih pri poslovnih kupcih lahko traja tedne, mesece ali celo leta. Zato je pomembno, da se nas spomnijo takrat, ko so naše izdelke in storitve pripravljeni kupiti. In eden izmed najbolj učinkovitih načinov za vzdrževanje stikov s svojimi ciljnimi kupci ter graditev prepoznavnosti in zaupanja je izobraževalno trženje. 

Telefon kot orodje za uspešno prodajo B2B 

Kljub sodobnim informacijskim tehnologijam in digitalnemu trženju je telefon še vedno najbolj učinkovit pripomoček za uspešno prodajo B2B, če ga znamo pravilno uporabljati. Kako se pogovarjamo s poslovnimi kupci brez strahu in slabe vesti, imamo manj zavrnitev ter dosežemo boljše prodajne rezultate? V čem je razlika med hladnim in raziskovalnim klicem? In kako dosežemo, da je telefonski klic ciljnega kupca izziv, namesto stresa? 

Če vas o izobraževanjih zanima več informacij, mi lahko poročite na tej povezavi. 

PS: Če menite, da bi izobraževanja pomagala vašim prijateljem ali poslovnim partnerjem, lahko to sporočilo seveda posredujete tudi njim.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...